• devcat

Vem vill ha en svart kattunge? -Akut hjälp!

Hej, jag köpte en kattunge i lördags. På grund av allergi, så måste jag sälja honom. Jag tycker att det är dumt av mig att bara köpa en katt utan att tänka efter. Men jag tycker att de är söta och jag gillar katter. Jag har prövat blocket, fyndtorget och gulan men hitils inget svar. Katthemmet tar inte emot katter som inte är hemlösa. Jag kan inte bara slänga ut min katt.

Finns det någon här som vill köpa min katt för 250 kronor?
    En hane, 3 månader gammal svart kattunge. Han är busig och lekfull.  
    Jag är väldigt tacksam om ni svarar. 

• Svar på tråden Vem vill ha en svart kattunge? -Akut hjälp!
  • avocadoo

Lördags var för 4 dagar sedan. Kanske låta annonserna ligga ute längre, och sänka priset till gratis om någon erbjuder ett gott hem.

Finns det ingen som vill ha katten så får du helt enkelt kör med den till veterinären och avliva. 

• Jempa

Vart bor du? Vi letar efter en kompis till vår kisse.
    Vad är det för ras osv? :)

• devcat
    Jempa skrev 2012-08-15 19:51:15 följande:
    Vart bor du? Vi letar efter en kompis till vår kisse.
    Vad är det för ras osv? :)

Jag bor i Kista/Stockholm. Jag vet inte vad han är för ras faktiskt. Men han är svart med ganska stora öron, tappar inte hår och funkar bra som utomhuskatt och inomhuskatt. Om du vill se bilder, ge mig din mejladress. :D 

• devcat
    Sisisisi skrev 2012-08-15 20:09:16 följande:
    Kan inte uppfödaren ta tillbaka kattungen?

Tyvärr kunde de inte. De sa att det var svårt att ta tillbaka till kullen.
  • devcat
    llleeennna skrev 2012-08-15 19:34:23 följande:
    Hur kan du ha hunnit märkt allergi mot just katten?

När jag lekte med honom så fick jag vita blåsor i handen och jag började klia och nysa. När jag var hemma hos någon som hade en katt så hade jag inte märkt allergi.
  • CAL
    "Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd."
    "Annonsering får heller inte ske i forumet."
    "Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner."

http://www.familjeliv.se/Annonser/
Svar på tråden Vem vill ha en svart kattunge? -Akut hjälp!