Anmält mina barns pappa!
Har fått reda på av mina barns halvsyster som e 14 år att när hon va där 1 av 2 veckorna som mina barn va hos deras pappa så hände d såå mycket saker!
Han va full varje dag..
En utav dagarna slog han sönder köket,skrek o gapa o sa att hans sambo hatar mina barn o deras halvsyster, att sambon va en hora m.m
Sambon stängde in sig i deras sovrum UTAN barnen...
Han fortsatte o skrika massa saker...
Ville att sambon skulle öppna dörren tills slut öppna hon o då slog han henne medans hans dotter sa att han skulle sluta o att han skulle tänka på barnen!
Sen tog han bilen o körde iväg..
Nån ringde snuten som hittade honom en bit därifrån..Han kom tbaka dagen efter...
deras hund hade fått massa nålar i tassarna som 14-åringen fick plocka ut...
Jag ringde t soc o anmälde detta o sa att nu får d vara slut på denna misär som mina barn utsätts för...Han sa att han skulle ringa tbaka under dagen vilket han gjorde o ville komma hem o prata med mina barn..Han kunde åka om 5 min..Dom va på fritids o vet inget att ja vet hur dom har d där..(dom e 6 o 7 år) så känner inte att ja vill dra in dom för mycket...
då sa han att han läst att d har vart anmälning på mig med som för övrigt lades ner..då säger han att föräldrar "brukar" anmäla varann hit o dit!!!
Va faan va d för svar!!!??
Han sa att d kommer ringa en annan imorron som egentligen ska ha hand om detta....
Blir sååå trött på dessa myndigheter!!!
Tänker inte låta mina barn vara där förrens han kan bevisa att han inte har några problem...
Tycker ni ja gjorde rätt?!