• Anonym (Hmmmm)

Hur märker man att förhållandet är påväg att ta slut ??

Ja s rubriken lyder hur märker man det ??? Tex tar man mindre i varandra osv . Någoned erfarenhet eller som vet hur det är alldeles på slutet innan förhållandet är på väg mot sitt slut

• Svar på tråden Hur märker man att förhållandet är påväg att ta slut ??
  • Anonym

Mindre ringer,mindre svarar på sms ...bryr sig typ inte alls...osv...

• Anonym (Hmmmm)

Men tänkte mer i vuxen ålder när man bor ihop och varit ihop några år . Hur märker man då om förhållandet är påväg mot sitt slut ?

• Anonym
    Anonym (Hmmmm) skrev 2012-08-16 10:16:58 följande:
    Men tänkte mer i vuxen ålder när man bor ihop och varit ihop några år . Hur märker man då om förhållandet är påväg mot sitt slut ?
    Har ni sex ofta pussas kramas ni?. sitter ni tillsammans och ser tv gör ni saker tillsammans?.
  • Anonym

Jadu, man slutar typ höra av sig....

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-16 10:19:49 följande:

Jadu, man slutar typ höra av sig....

tror att ts  och hans/hennes partner bor ihop då träffas man  ju varje dag
  • TrendyFarsa

När gångerna man är irriterad på varandra
    När gångerna som man grälar med varandra
    När gångerna som man vill vara ifrån sin partner

är fler än när man är glad tillsammans och vill vara tillsammans, då är det på väg att ta slut.

• Marre01

När man inte tar spontant i varandra, känner värmen i en blick. mysigt första åren softa i soffan och mysa, men man kan märka att man blivit för bekväm, inte orkar prata med varandra.Man sitter nära men är långt från varandra ändå. När glädjen i förhållandet övergår i tjafs, oro, tomhet.

• Anonym

Det mesta svalnar efter ett tag, emn oavsett om man gör mer grejer själv och tar mindre i varandra, så tror jag att man lättast ser att något är på väg att ta slut om ens tjej inte längre är intresserad av vad jag gör/har gjort.

• Anonym

Usch, varför tittade jag ens in i denna tråden Förvånad..

Jag tror det är så som jag har det just nu, tyvärr^^
    Man frågar inte hur dagen varit, man pratar mindre o sällan, man hittar inte
    på saker, man tar inte i varandra, pussas inte osv..

De är nog det..         

Svar på tråden Hur märker man att förhållandet är påväg att ta slut ??