• Anonym (2 + 1 = 3)

3-kant (K,T,T) Hur gör man?

Hej

Nu börjar vi bli riktigt irriterade. Vi har länge drömt om en 3:e part (just nu en tjej). Vi har insett att vill vi ha en extra kille finns det så man kan få hit en på 3 sekunder.

Men till dilemmat, vi vill ha en tjej som extra part. Vi är båda medlemmar på ca 4 av de vanligaste sajterna för detta med eget nick. Vi skriver ur både manligt & kvinnligt perspektiv. Men vi får mestadels bara svar av singelkillar. Jag vill ju tro att det finns en del tjejer därute som är intresserade, men hur når man dem när det verkligen svämmar över med killar.

Vi är ett gift par som vet vart vi står. Vi vill gärna tycka att vi ser rätt normala ut, om man skall vara kinkig med något extrakilo men mera åt "mullig -" hållet.

Har ni några tips, något annat par som hittat någon och kan tipsa oss?

Det är riktigt frustrerande då vi båda vill förgylla våran vardag och förhoppningsvis även tjejens.

// Glad för svar... 
  • Svar på tråden 3-kant (K,T,T) Hur gör man?
  • Trust me

Intressant. Ska följa denna tråd.

Brukar inte tanken med trekant vara att kvinnan ska vara i centrum vid KKT och att hon vill testa lite tjejesex vid KTT?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Dominant
    Trust me skrev 2012-08-16 12:42:17 följande:

Brukar inte tanken med trekant vara att kvinnan ska vara i centrum vid KKT och att hon vill testa lite tjejesex vid KTT?
    Tanken är nog i de flesta fall båda parternas vilja, inte bara ena partens.
  • Schnitzel
    Anonym (2 + 1 = 3) skrev 2012-08-16 12:16:26 följande:
    Hej

Nu börjar vi bli riktigt irriterade. Vi har länge drömt om en 3:e part (just nu en tjej). Vi har insett att vill vi ha en extra kille finns det så man kan få hit en på 3 sekunder.

Men till dilemmat, vi vill ha en tjej som extra part. Vi är båda medlemmar på ca 4 av de vanligaste sajterna för detta med eget nick. Vi skriver ur både manligt & kvinnligt perspektiv. Men vi får mestadels bara svar av singelkillar. Jag vill ju tro att det finns en del tjejer därute som är intresserade, men hur når man dem när det verkligen svämmar över med killar.

Vi är ett gift par som vet vart vi står. Vi vill gärna tycka att vi ser rätt normala ut, om man skall vara kinkig med något extrakilo men mera åt "mullig -" hållet.

Har ni några tips, något annat par som hittat någon och kan tipsa oss?

Det är riktigt frustrerande då vi båda vill förgylla våran vardag och förhoppningsvis även tjejens.

// Glad för svar... 
    Parsex är inget ni funderat på? Är lite lättare att hitta än singeltjejer.
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Trust me skrev 2012-08-16 12:42:17 följande:

Då hon är binyfiken och han hetero  blir det lite win-win. Är tjejen som vi får träff med nyfiken eller bi kan det ju inte bli bättre win-win åt alla håll.
    Schnitzel skrev 2012-08-16 13:22:48 följande:
    Parsex är inget ni funderat på? Är lite lättare att hitta än singeltjejer.
    Jodå visst har vi funderat på det också. Men i nuläget är vi mest sugna på en extra tjej. Men bra tips där om vi inte hittar någon singeltjej.

• Tom Araya

Det är rätt vanligt att tjejer i förhållande med kille söker tjej för tjejsex och nämner att killen kanske vill vara med någon gång. Det kanske lockar en singel bi-tjej mer än när det tydligt är ett par som vill ha en extra tjej....bara en tanke...Drömmer

• Anonym (2 + 1 = 3)
    Tom Araya skrev 2012-08-18 18:09:42 följande:
    Det är rätt vanligt att tjejer i förhållande med kille söker tjej för tjejsex och nämner att killen kanske vill vara med någon gång. Det kanske lockar en singel bi-tjej mer än när det tydligt är ett par som vill ha en extra tjej....bara en tanke...Drömmer
    Absolut Tom, det var tänkvärt. Tack
  • Tom Araya
    Anonym (2 + 1 = 3) skrev 2012-08-19 18:25:07 följande:
    Absolut Tom, det var tänkvärt. Tack
    Skål
    Lycka till! Solig
  • Anonym

Singel tjej och smått bi nyfiken. Hur får man kontakt med er i TS då?

• Ozzy30
    Anonym (2 + 1 = 3) skrev 2012-08-16 12:16:26 följande:
    Hej Nu börjar vi bli riktigt irriterade. Vi har länge drömt om en 3:e part (just nu en tjej). Vi har insett att vill vi ha en extra kille finns det så man kan få hit en på 3 sekunder. Men till dilemmat, vi vill ha en tjej som extra part. Vi är båda medlemmar på ca 4 av de vanligaste sajterna för detta med eget nick. Vi skriver ur både manligt & kvinnligt perspektiv. Men vi får mestadels bara svar av singelkillar. Jag vill ju tro att det finns en del tjejer därute som är intresserade, men hur når man dem när det verkligen svämmar över med killar. Vi är ett gift par som vet vart vi står. Vi vill gärna tycka att vi ser rätt normala ut, om man skall vara kinkig med något extrakilo men mera åt "mullig -" hållet. Har ni några tips, något annat par som hittat någon och kan tipsa oss? Det är riktigt frustrerande då vi båda vill förgylla våran vardag och förhoppningsvis även tjejens. // Glad för svar... 

Vill ni testa par + par får ni höra av er :) Lycka till!
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Anonym skrev 2012-08-19 19:18:21 följande:
    Mailkontakt: -dalmas- at hotmail . se

Hoppas vi hörs. 
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Tom Araya skrev 2012-08-19 19:11:18 följande:
    Skål
    Lycka till! Solig
    Tackar Tackar
  • Anonym (E)

Det vimlar av par som vill ha en extra tjej som mannen ska vara med..och det är oftast inte alls intressant. Vill man som tjej ha en kille att ha sex med så väljer man ju en singelkille.
    Satsa på att locka med tjejsex..mycket slick och smek, så är det lättare.

• Anonym (2 + 1 = 3)
    Anonym (E) skrev 2012-08-20 13:22:48 följande:
    Det vimlar av par som vill ha en extra tjej som mannen ska vara med..och det är oftast inte alls intressant. Vill man som tjej ha en kille att ha sex med så väljer man ju en singelkille.
    Satsa på att locka med tjejsex..mycket slick och smek, så är det lättare.
    Jo det förstår jag med, men vi vill ha en tjej som båda kan leka med. Jag är ju binyfiken och jag tror att det kan bli mycket lek mellan tjejerna, dels för att reta honom men ändå vill man kunna leka på alla tre.
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Ozzy30 skrev 2012-08-19 23:07:37 följande:

Vill ni testa par + par får ni höra av er :) Lycka till!
    Kontakta oss gärna, så kan vi prata lite till att börja med. E-post finns i inläggen.
    ;) 
  • Anonym (E)
    Anonym (2 + 1 = 3) skrev 2012-08-20 14:12:31 följande:
    Jo det förstår jag med, men vi vill ha en tjej som båda kan leka med. Jag är ju binyfiken och jag tror att det kan bli mycket lek mellan tjejerna, dels för att reta honom men ändå vill man kunna leka på alla tre.
    De trekanter jag och min man har haft så har vi varit delaktiga alla tre. Båda två har pratat länge och väl med tjejen och sett till att hon känt sig trygg med att vi båda vill ha henne.

Det jag säger nu låter hårt men eftersom du mest är binyfiken så är det nog lättare att satsa på ett par. En bitjej vill hellre vara med ett par där tjejen tydligt är bi. Binyfiken tjej vill nog också hellre vara med par där tjejen är bi. Heterotjej ...vill hon ha trekant med ett par överhuvudtaget?
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Anonym (E) skrev 2012-08-20 14:18:03 följande:
    De trekanter jag och min man har haft så har vi varit delaktiga alla tre. Båda två har pratat länge och väl med tjejen och sett till att hon känt sig trygg med att vi båda vill ha henne.

Det jag säger nu låter hårt men eftersom du mest är binyfiken så är det nog lättare att satsa på ett par. En bitjej vill hellre vara med ett par där tjejen tydligt är bi. Binyfiken tjej vill nog också hellre vara med par där tjejen är bi. Heterotjej ...vill hon ha trekant med ett par överhuvudtaget?
    Det ligger något i det, men vi vägrar ge upp. :)
  • Ozzy30
    Anonym (2 + 1 = 3) skrev 2012-08-20 14:13:48 följande:
    Kontakta oss gärna, så kan vi prata lite till att börja med. E-post finns i inläggen. ;) 

Skriv hellre några rader på min användare. Eller är du för evigt anonym? ;)
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Ozzy30 skrev 2012-08-20 22:33:53 följande:

Skriv hellre några rader på min användare. Eller är du för evigt anonym? ;)
    Hehe nejdå, men tycker mailen är ett lite smidigare sätt att diskutera på, har man dessutom hotmail kan man ju chatta lite via msn om intresset skulle finnas.
  • Anonym (2 + 1 = 3)
    Anonym skrev 2012-08-19 19:18:21 följande:
    Du får gärna höra av dig. Vi väntar med spänning.
  • Ovidius

Jag är mer nyfiken på hur det kan gå till rent tekniskt.  Kan någon erfaren berätta mig för mig, typ vem som gjhorde vad och när.

Det måste väl finnas en regissör eller kapten som bestämmer vad som skall göras? 

Svar på tråden 3-kant (K,T,T) Hur gör man?