• vikarien

Vilket SPA rekomenderar du?

Ja vilket SPA kan du rekomendera?
    Vi vill inte åka till halmstad eller varberg då det är för nära  hemma =) Men helst inte längre än 30 mil ifrån halland heller! =)

Alla ställen låter ju väldigt bra och fina när man läser på deras hemsidor, men kan vara kul och veta vad folk tycker om dom egentligen =)  

• Svar på tråden Vilket SPA rekomenderar du?
  • Tant Groda

Gillade Varberg när jag var där. Mycket trevligt. Men nu ville du inte ha Varberg. Vet att många gillar Ystad saltsjöbad.

• vikarien
    Tant Groda skrev 2012-08-16 21:31:01 följande:
    Gillade Varberg när jag var där. Mycket trevligt. Men nu ville du inte ha Varberg. Vet att många gillar Ystad saltsjöbad.

Nä varberg är lite väl nära för att bli en avkopplande semesterhelg ;) Nästan hemma :D Annars gillar jag både Asia och kurorten där!
    Ska kolla ystad =)  
  • Liafia

Arken
    Sankt Jörgen
    Strömstad

Annars Hasseludden Yassuragi men det är väldigt mycket längre.
    Men Tylösand är och förblir min favorit.

• vikarien
    TMW skrev 2012-08-16 21:42:16 följande:
    Best Western Arken hotel
    Såg riktigt fint ut =) Men där finns ingen större pool eller fattar jag fel?
  • vikarien
    Liafia skrev 2012-08-16 21:45:15 följande:
    Arken
    Sankt Jörgen
    Strömstad

Annars Hasseludden Yassuragi men det är väldigt mycket längre.
    Men Tylösand är och förblir min favorit.

Tack för tipsen =) Inte varit på tylösand faktiskt, men får väll bli en dagstur dit nästa gång jag behöver komma på spa ;) Denna gången tänkte vi oss fre-sön och lite längre bort =)
  • doggy

Måste det vara i Sverige ?? Tallik spa o conferanc i Tallinn är ett kanonbra spahotell

Svar på tråden Vilket SPA rekomenderar du?