• GirlIKnow

Konvertera youtube-klipp till mp3 i mobilen!

Jag är mycket möjligt den mest otekniska människa som finns - men på min gamla telefon så hade jag en app som hette Tube X.
    Med den gick du in på Youtube i mobilen, hittade en låt man ville ha, tröck på download, och valde om man ville ha hela videon, eller bara ljudet!
    Toppenbra var den!!
    Raka vägen in i musikmappen.

MEN, jag hittar inte appen längre.
    Har ni tips på någon annan gratis-app som man kan göra samma sak med? Eller nåt bra program på datorn som är safe?
    Eller har den där satans appen fått skyddad identitet och flyttat utomlands? ;(

Hjälp skulle verkligen uppskattas, jag sliter hår som aldrig förr!

Skrattande

• Svar på tråden Konvertera youtube-klipp till mp3 i mobilen!
  • Lätt

Är inte "Youtube stream" något liknande?

• GirlIKnow
    Lätt skrev 2012-08-16 22:57:39 följande:
    Är inte "Youtube stream" något liknande?
    Jag var tvungen att kolla upp det^^
    nja, inte riktigt - med den jag nämnde så läggs musiken i en mp3-fil i telefonen, precis som att man skulle överfört från exempelvis datorn.
    Skulle gärna vilja kunna ha det på det viset så man kan lyssna även om nätet skulle vara taskigt osv:)
    För den här måste man ha konstant anslutning, och då kommer det att lagga sönder på mitt betongblocksjobb, haha :)

Men tusen tack för ditt tips:)
  • Lätt

Ok! Det låter ju förvisso mycket bättre. Vi får hålla tummarna för att någon kommer med tips. :)

• GirlIKnow
    Lätt skrev 2012-08-16 23:06:57 följande:
    Ok! Det låter ju förvisso mycket bättre. Vi får hålla tummarna för att någon kommer med tips. :)

Ja vi håller stenhårt:)
  • Adriana10

Låter ju kanon.... Jag kör med YouTubeDownloader, men det går ju via datorn och sen får man göra om till mp3 innan överföring till mobilen....

• Leeroy
    Adriana10 skrev 2012-08-19 22:58:46 följande:
    Låter ju kanon.... Jag kör med YouTubeDownloader, men det går ju via datorn och sen får man göra om till mp3 innan överföring till mobilen....
    ... som dessutom inte är laglig väl?
  • Vhilk

Letade efter exakt samma app som dig för ett par månader sedan.
    Hittade tillslut youtubeinmp3 (youtubeinmp3.com) som jag nu använder på min iPad 2.

Svar på tråden Konvertera youtube-klipp till mp3 i mobilen!