• maria liam

Vad köpte ni i 1 års present till pojke ?

Min son fyller snart 1 år och jag undrar vad ni köpte till era barn när dom fyllde 1 år ? Vill ha tips Glad

Mamma till världens finaste Liam
  • Svar på tråden Vad köpte ni i 1 års present till pojke ?
  • Mynta

Köpte en Bobby Car, mycket uppskattat! Förstår dock inte varför könet är relevant i den här frågan?

• livsnjutare

Jag har köpt Pippi hus med dockor till då vår son älskar Pippi:) tänkte med köpa boll hav även schleich djur dom vanligaste , knopp pussel och Bobbycar

• Mamma och Fru

Brio dragleksaker, vår son fick humlan och den gillar han!! Bobbycar fick han med, men den är inte intressant!

• Purlan

Bobby Car
    Ikeas kök 

♥ Gosiga E 11 april 2009 och Fina A 13 mars 2011 ♥
  • tahira

Sedan fick han en riktig säck också, istället för spjälsäng, och det var storfavoriten. Han låg i den så fort han fick chansen

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Lajkie

Leksaksspis inkl kastruller
    Bobbycar
    gunghäst
    Fisher price garage

• maria liam

Tack för era svar Glad uppskattat !

Mamma till världens finaste Liam
  • Purlan
    Gaytjej skrev 2012-08-17 23:02:49 följande:
    Den här fick vår unge (kön oväsentligt för vår del) i 1-årspresent. Den är älskad än idag, 1,5 år senare:

Japp, den fick min 1-åring också. Gillas av både honom och storebror på 3 
    ♥ Gosiga E 11 april 2009 och Fina A 13 mars 2011 ♥
  • gogunonnonaror

Från oss fick han ett litet bord till sitt rum. Från andra: pulka, docka, hoppdjur, Bobby Car, garage, böcker, bultbräda, plocklåda, mjukisdjur, kläder, badleksaker...

• Pyttismamman

När dottern fyllde 1 fick hon en gunghäst. Sonen fick en rutschkana.  Gunghästen har ingen av dem riktigt gillat men rutschkanan tycker båda är jättekul!

Svar på tråden Vad köpte ni i 1 års present till pojke ?