Vad köpte ni i 1 års present till pojke ?
Min son fyller snart 1 år och jag undrar vad ni köpte till era barn när dom fyllde 1 år ? Vill ha tips
Min son fyller snart 1 år och jag undrar vad ni köpte till era barn när dom fyllde 1 år ? Vill ha tips
Köpte en Bobby Car, mycket uppskattat! Förstår dock inte varför könet är relevant i den här frågan?
Ett hoppdjur
Bobbycar,
Gunghäst
Tält m kryptunnel
Bobby car
Fotboll
Rittavla
Spis med tillbehör
Dammsugare
Bobbycar
Bobbycar
Jag har köpt Pippi hus med dockor till då vår son älskar Pippi:) tänkte med köpa boll hav även schleich djur dom vanligaste , knopp pussel och Bobbycar
Brio dragleksaker, vår son fick humlan och den gillar han!! Bobbycar fick han med, men den är inte intressant!
Bobby Car
Ikeas kök
Gunghäst
Sedan fick han en riktig säck också, istället för spjälsäng, och det var storfavoriten. Han låg i den så fort han fick chansen
Fyller han närmare vintern så kan en pulka funka me... :)
Leksaksspis inkl kastruller
Bobbycar
gunghäst
Fisher price garage
Tack för era svar uppskattat !
Den här fick vår unge (kön oväsentligt för vår del) i 1-årspresent. Den är älskad än idag, 1,5 år senare:
Från oss fick han ett litet bord till sitt rum. Från andra: pulka, docka, hoppdjur, Bobby Car, garage, böcker, bultbräda, plocklåda, mjukisdjur, kläder, badleksaker...
BobbyCar med tillhörande släp fick sonen av oss
När dottern fyllde 1 fick hon en gunghäst. Sonen fick en rutschkana. Gunghästen har ingen av dem riktigt gillat men rutschkanan tycker båda är jättekul!
Båda mina tjejer har fått en Bobby Car i ett-årspresent.
Kolla in www.tufftufftoys.se där ger de tips på present till 1-årig pojke!
http://www.tufftufftoys.se/presenttipsfodelsedag12arpojke-c-76_98.html