• Anonym

MtF - bröst

Hej,

Jag är en kille som har sedan några år tillbaka insett att jag egentligen borde vara tjej istället och håller just nu på med viss omvandling av kroppen och självmedicinerar mig med östrogen. Och än så länge har jag fått lite bröststorlek, kupa AA till A. Använder även BH och trosor. Och i mitt privata, tjejkläder.

Min fråga är hur ni tjejer reagerar när ni ex ser er bästa killkompis som har fått bröst utan att fråga om orsaken? Är den personen äcklig eller vad tycker ni? Även om ni ser att vederbörande har BH/trosor. Eller tycker ni att det ser kul ut och blir intresserade?

• Svar på tråden MtF - bröst
  • Jimmie01

*ASG* du har fan sjukaste fantasin på FL Solig

• Anonym
    Jimmie01 skrev 2012-08-18 14:03:25 följande:
    *ASG* du har fan sjukaste fantasin på FL Solig
    Vadå fantasi? Vet du inte att folk byter kön?

sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6nsbyte
  • Anonym (z)

Varför skriver du att du är kille om du identifierar dig som kvinna?

Vad menar du med "intresserade"?

Jag vet inte om jag kvalificerar mig till den grupp du tillfrågar (är intergender, dvs. identifierar mig som båda könen, eller inget) men jag har haft MtF vänner och det är väl inget speciellt med det. Med första vännen var det väl många frågor, eftersom jag tycker HBTQ-frågor i sig är intressanta. Men alltså, det var väl annars inget speciellt med henne, hon var som folk är mest.

Äcklig? Nej, inte det minsta. Det finns säkert dem som tycker det är äckligt, transfobi är sorgligt nog rätt vanligt, men jag är inte en av dem. Så länge Du gör något för att göra Din kropp till Din, så kan det inte vara äckligt.

Det oroar mig att du självmedicinerar med östrogenet... det finns ju risker med det. Var försiktig. Har du påbörjat en läkarundersökning för att så småningom gå igenom det medicinska?

Svar på tråden MtF - bröst