• Scaniamamma

    Fick precis veta att han lever=)

    Mina vänner hade en häst för flera år sen som dom sålde till några på åland. Jag googlade på honom för typ 1 år 91n och då verkade han ha gått bort men idag kom ett mail från en tjej inte så långt bort att hon hittat ett meddelande jag skrivit om honom och mailade mig för att tala om att han lever och nu bor här i sverige igen och inte alls så långt bort visade det sig, fick bilder också på honom. vart så lycklig att jag ringde mina vänner direkt för att ge dom nyheten också och dom vart lika glada dom.
    till historien hör att hästen är född -91 så det hade ju inte varit så konstigt om han gått bort.
    förlåt om detta vart osammanhängade men var bara tvungen att skriva av mig lite

  • Svar på tråden Fick precis veta att han lever=)
  • Kaupa Jaur

    Grattis!!!! Skynda dig att hälsa på hästen! Jag skulle ge vadsomhelst för att träffa min häst igen, vilket skulle bli lite svårt då hon redan var 34 år när hon dog

  • Scaniamamma
    Kaupa Jaur skrev 2012-08-18 20:21:31 följande:
    Grattis!!!! Skynda dig att hälsa på hästen! Jag skulle ge vadsomhelst för att träffa min häst igen, vilket skulle bli lite svårt då hon redan var 34 år när hon dog
    Jag har mailat tillbaka och hoppas på att få komma och hälsa på honom
Svar på tråden Fick precis veta att han lever=)