Kata Beach, Thailand!!
Hur pass barnvänlig är den?? Jag vill ha restauranger på stranden så barnen kan leka i sanden under tiden. Var finns det? Någonstans runt Phuket??
Hur pass barnvänlig är den?? Jag vill ha restauranger på stranden så barnen kan leka i sanden under tiden. Var finns det? Någonstans runt Phuket??
Kata Beach är barnvänligt. Bästa platsen i Phuket om man ska ha med barn. Mycket restauranger men inte lika mycket fest.
Kata är jättebra! Vi har alltid Kata som utgångsbas för våra Asienresor som vi gör varje sommar. Turistigt, men fortfarande mysigt.
Kata Seafood som ligger längst bort på stranden har jättebra mat. De har också mysiga Ska bar. Vägg i vägg ligger Kata mama som ägs av samma familj och också har bra mat.
Sen finns Dino Park i Kata Center, men dinosaurie minigolfbana, hamburgare, fantastiska milkshakes och en babyelefant att mata med bananer.
Vi brukade bo nära stranden, men då det har blivit lite mer liv på natten har vi valt att bo en bit bort från stranden för att ha det tyst på natten.
Ja fest blir det ju inte tal om jag är mer sugen på små restuarungar på stranden där barnen kan röra sig fritt!
Ja de två jag tipsade om är bra och den änden på stranden min favorit.
Ska bar kan ha poishower på kvällarna som kan vara roliga att se, det är en laidback liten reaggebar, inget partyställe!