• Bite me

Skönhetsprodukter som doftar vanilj?

Har fått dille på vaniljdoft (!) Kan ni tipsa om skönhetsprodukter såsom lotion som doftar god vanilj

Your inner knowing is your only true compass
  • Svar på tråden Skönhetsprodukter som doftar vanilj?
  • Lufsan

Hatar vanilj, blä! Både som smak och som doft.

En dag i sänder.
  • Vendelsö

Inte min favoritdoft heller ... men jag vet att body shop har produkter med vaniljdoft, bl.a. Lotion och duschcreme.

• Bite me
    Lufsan skrev 2012-08-19 14:45:14 följande:
    Hatar vanilj, blä! Både som smak och som doft.
    Fast nu frågade inte jag vilken doft folk INTE gillar.
  • rockaroll

Make up store har en parfym som doftar vanilj, finns även duschkräm, doftljus osv..

• Bite me
    Vendelsö skrev 2012-08-19 15:17:17 följande:
    Inte min favoritdoft heller ... men jag vet att body shop har produkter med vaniljdoft, bl.a. Lotion och duschcreme.
    Tack för tipset, ska kolla där imorgon
  • Bite me
    rockaroll skrev 2012-08-19 15:32:14 följande:
    Make up store har en parfym som doftar vanilj, finns även duschkräm, doftljus osv..
    Tack för tipset! Får kika å närmaste make up store. Doftljus har jag redan införskaffat
  • knightcat

The Body Shop har en fantastisk mist som doftar vanilj. Jag är inget vaniljfan egentligen men just den där bodymisten har fångat mig!

• SofiaD

Bästa duschkrämen är barnängen, gul flaska med vanilj - ljuvlig! Den har dove en härlig bodylotion som luktar åt vaniljhållet - en lite brunaktig text på flaskan, kan inte säga exakt vad den heter!

♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • Stella Polaris

Body shop har en Bodybutter som är vaniljdoft på, brukar ha den på vintern. Doftar gott! Tycker jag då, som också gillar vanilj

• mexina

Jag använder Victoria Secrets bodyspray som doftar vanilj, den är gudomlig och dom flesta påpekar det också:) Den är billig och räcker länge, inte lika stark i doften som pafym lätt kan vara.

• onoff

Victoria secret body lotion, och hm har en liten vaniljparfym

• Kimona

Yves Rocher har massor.

ÖoB har typ bodybutter och sånt och Rusta har en vaniljparfym som heter Vanilla Blues

Svar på tråden Skönhetsprodukter som doftar vanilj?