Skönhetsprodukter som doftar vanilj?
Har fått dille på vaniljdoft (!) Kan ni tipsa om skönhetsprodukter såsom lotion som doftar god vanilj
Har fått dille på vaniljdoft (!) Kan ni tipsa om skönhetsprodukter såsom lotion som doftar god vanilj
Hatar vanilj, blä! Både som smak och som doft.
Inte min favoritdoft heller ... men jag vet att body shop har produkter med vaniljdoft, bl.a. Lotion och duschcreme.
Make up store har en parfym som doftar vanilj, finns även duschkräm, doftljus osv..
The Body Shop har en fantastisk mist som doftar vanilj. Jag är inget vaniljfan egentligen men just den där bodymisten har fångat mig!
Bästa duschkrämen är barnängen, gul flaska med vanilj - ljuvlig! Den har dove en härlig bodylotion som luktar åt vaniljhållet - en lite brunaktig text på flaskan, kan inte säga exakt vad den heter!
Body shop har en Bodybutter som är vaniljdoft på, brukar ha den på vintern. Doftar gott! Tycker jag då, som också gillar vanilj
Jag använder Victoria Secrets bodyspray som doftar vanilj, den är gudomlig och dom flesta påpekar det också:) Den är billig och räcker länge, inte lika stark i doften som pafym lätt kan vara.
Victoria secret body lotion, och hm har en liten vaniljparfym
Såg inte den här tråden förrän nu, men jag är tokig i det här talkpudret som finns hos Lush... doftar helt vansinnigt gott! http://www.lush.se/shop/product/product/path/209_217/id/267/kropp-kroppstalk-vanilla-puff-powder
Yves Rocher har massor.
ÖoB har typ bodybutter och sånt och Rusta har en vaniljparfym som heter Vanilla Blues
Make up stores lotion är den bästa, den luktar sååå gott