Du måste logga in för att svara i en tråd.

• LinaRosell

Ledsen

Jag och mina barns pappa separerade i augusti för ett år sedan och var ifrån varandra i någon månad innan vi började ett "kk förhållande" . Idag sa han att han vill avsluta allt för han inte vill vara låst.
    När jag för lite mer än ett år sedan frågade honom om vi skulle göra något för att lösa vår situation- rådgivning eller kanske ta en tid ifrån varandra ( särbos ) så kämpade han inte ens. han ville inte ta en fight för oss och för våra barn ( nu 2 och 4 år ) . Han tyckte det var jobbigt med rådgivning och ville flytta isär direkt för att han inte kände pirret längre ( efter 7 år??).
    Nu vill han som sagt avsluta allt för han inte vill känna sig låst när han går på krogen. han vill vara fri att göra precis som han vill.
    jag sa att jag tycker det känns som om han är trött på hela pappagrejen och han svarade: ja det kanske jag är..
    OK? Nu var det ju vi tillsammans som skapade en familj, barnen var ett gemensamt beslut. Ingen tvingade honom in i detta..
    Och vet ni vad det jobbigaste är?
    När han ser på mig, när han rör vid mig och när han kysser mig så vet jag att han älskar mig.. då vet jag att han vill vara med mig.
    Så vad är han så jäkla rädd för? Våra barn förtjänar det bästa, de förtjänar att vara med sin mamma och pappa som älskar dem och varandra. Jag vet att han känner för mig så varför kan han inte erkänna det för mig och sig själv??

Svar på tråden Ledsen