Hur bjuda in till trekant?
Lite bakgrund: jag kvinna lever tillsammans med min man, vi har haft ett förhållande i drygt 10 år. Vi har det fantastiskt bra; kan tala om allt, har fantastiskt sex och är båda öppna med vad vi tycker, tänker och fantiserar om.
Vi har länge pratat om att ha en trekant och plocka in någon utomstående. Kommer säkert i framtiden att både testa en kvinna till så väl som en man till.
Nu till själva frågan: på en fest i somras träffade vi en mycket trevlig man. Samma ålder som oss, samma intressen och personlighet som min man -de kom väldigt bra överens. Han var charmig och attraktiv (liknande fysik som oss; smal och vältränad) och så fort mannen gick på toa så flörtade vi med varandra. Lyckades dock aldrig hamna i enrum med honom.
Han verkade lite förvånad med att flörten fortsatte när mannen också var med, men avvisade det inte helt. Av vibbarna att döma hade han kanske kunnat tänka sig vidare kontakt med oss... frågan är - hur gör vi nu?
Detta är en väns vän, men det kommer nog tyvärr dröja innan vi springer på varandra spontant. Vad kan man göra för att snabba på det hela?
Och nej - vi vill inte träffa någon främling över internet utan känner båda att vi vill hitta någon IRL som vi vet att vi funkar ihop med innan något sexuellt kommer på fråga.
Om du hade varit denna mannen, hur hade du helst sett att vi gjorde? Har du haft någon liknande upplevelse - hur gjorde ni då?