Kraftig blödning vid samlag
Behöver hjälp från er alla för att höra om det är någon som har samma problem som jag.. Började i sommras med att jag hade mensblödningar från å till i ca 6 veckor, ibland med feber och ofta med magont. Träffade en ny kille och när vi hade sex så blödde jag kraftigt. Och det var inte mensblödning utan rent blod, och då menar jag MYCKET blod..Detta hände varje gång..Jag börjar blöda efter kanske 3-4 min..Vi fick alltid avbryta och gå på toa. Efteråt blödda jag lite, men det slutade alltid. Fick komma till läkaren som antydde på hormoniella förändringar i min kropp, fick börja om med p-piller (efter ett år) Det blev lite bättre mot vintern, blödde kanske 2 av 5 samlag..
Nu har det börjat om igen! Blöder väldigt mycket under varje samlag! har inte alls ont under sexet och känner aldrig när jag börjar blöda..
Någon som varit med om liknade? Väldigt psykiskt påfrestande måste jag säga, för både mig och min partner! Kändes som att läkaren bara viftade bort det medans jag kände på mig att det var något allvarligt..
Hjälp någon!?