olyckligt kär/fixerad
Hur i hela friden kommer man över en olycklig kärlek/fixering vid en person när man måste träffa personen dagligen(arbetskamrat)?? Orkar inte!!!
Hur i hela friden kommer man över en olycklig kärlek/fixering vid en person när man måste träffa personen dagligen(arbetskamrat)?? Orkar inte!!!
Till slut försvinner känslan! Men det kan ta låååååång tid. Betoning på lång som du märkte. Försök att inte dagdrömma om person i fråga, vilket är lättare sagt än gjort... Men som sagt, känslan klingar åtminstone av. Så småningom.
Varför kan ett förhållande inte funka? är ni båda eller den ena upptagen eller?
Man kommer inte över. Man flirtar upp fanskapet tills man får denne.
Han har inga känslor för mig, vi har bara haft sex några gånger (idiotiskt jag vet...)
Har det likadant - jättesvårt jag vet! Min är inte heller intresserad, inget sex heller visserligen, men det hjälper ju inte om man är förälskad. Är din upptagen då eller? Men ni har haft sex? Hur länge har du varit kär, och vet arbetskompisen om att du är kär? Måste ni träffas mycket, varje dag? Det behöver inte jag och min "crush", men vi ses mycket nog för att det ska vara jobbigt!
Jag försöker gå undan ibland men det är inte alltid så lätt när man har möten och så tillsammans :( Jag har haft det så här i ett halvår, när ska det gå över?
Min fixering har hållit på i nästan 3 år- 3 år!!!! Tortyr.
Håller med "Anonym" i inlägg #9.
Om du haft dessa känslor i 3 år är det VERKLIGEN dags att byta arbetsgivare! Jag funderar som sagt på det nu och då har mitt pågått i endast 2 månader!
Gick du in i ert "förhållande" med öppna ögon att han faktiskt inte ville ha mer än sex med dig eller hoppades du att han skulle utveckla kärlekskänslor?
Jag vet att man inte kan bestämma helt över sina egna känslor men ibland måste man försöka begränsa sig. Iaf har jag fått lära mig det efter mitt eget äventyr... Nu sitter jag själv fast och det var aldrig meningen. Vi är väldigt begränsade och det blir inte lättare med tiden. Vi har ett högt berg med problem och hinder om vi skulle kunna få ihop det... Suck! *stick av smärta*
Har hela tiden haft förhoppningar att han ska få känslor. Kan ej byta arbetsplats...
Oj, och jag som tyckte att jag varit olyckligt kär länge! Hur går det för dig? Jag tycker att det har varit lättare nu under sommaren när man fått lite avstånd några veckor... Men ni har kanske setts under semestern också?
Jag (tjej) har fallit pladask för en kvinna på mitt jobb, 18 år äldre.. Dock känns det som att jag har 0% chans... mycket mycket frustrerande och jobbigt.. önskar jag kunde säga något till henne, men rädd för att skrämma bort henne...
Jag (tjej) har fallit pladask för en kvinna på mitt jobb, 18 år äldre.. Dock känns det som att jag har 0% chans... mycket mycket frustrerande och jobbigt.. önskar jag kunde säga något till henne, men rädd för att skrämma bort henne...
Är du 18 år yngre än den du fallit för? Prova flörta lite och se vad som händer!