• SoStylish

Svenska Hollywoodfruar

Jag hittade ingen aktuell tråd om Svenska Hollywoodfruar så jag startar en ny eftersom säsong fem började igår!

Sååå, vad tycker ni om nya frun Margareta som väntar barn med sin 81-åriga karl? Vad kommer Gunilla Persson göra för galna saker den här säsongen? Varför är inte Agnes Nicole Winter med längre? Vad tycker ni om Maria Montazamis nya BFF Mindy? Är Isabel Adrian lika skrytig som vanligt? Hit me!

• Svar på tråden Svenska Hollywoodfruar
  • Duckan

Nu såg jag inte hela igår (spelat in det), men kommer att följa serien slaviskt som vanligt .
    Margareta framstod som rätt vanlig av det lilla jag såg. Eller missade jag nåt avgörande? Deras hus är jättefint utanpå, gräsligt inuti.

• tinis77

Margareta verkar vara rätt ok. Och hennes man ser inte ut att vara 81 år.. Gunilla avskyr jag, får rysningar när jag ser henne och hör henne. Dotterns musikvideo, hjälp.. Maria och hennes bff verkar passa bra ihop, härliga båda två.
    Isabel, kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar henne eller inte..

• Duckan

Jag har lite svårt för Isabel, men kan väl inte säga exakt vad det är som jag inte gillar.

• Kärlek84

Jag tycker margareta verkade vettig, ganska "vanlig" ändå

Gunilla tål jag inte alls, ååhh fyyy....

Mindy verkade ganska skojjig tycker jag Lite som Maria, fast Maria är lite "flummigare" medans Mindy verkar vara lite "vassare" till sättet..

Isabel gillar jag! Hon kanske är lite "skrytig" av sig men tycker ändå hon verkar vara en ganska skön tjej.         

• Hallonmumsan

Gunilla fattar jag inte ens vad hon gör i serien. Hon är ju ingen Hollywood fru. Hon är bara en galen kärring som vill vara nått hon inte är. Hon är ju endast med för att locka tittare.

• Gammelsmurfen

Min favorit är Isabel. Hon är brutalt ärligt och sånt gillar jag skarpt.

Minns förresten att jag googlade "Vad är det för fel på Gunilla Persson?" igår kväll. Hittade tyvärr ingen bra förklaring.     

• SoStylish

Maria och Mindy känns som ett riktigt dream team. Stöpta i samma form och allt :)

Angående Gunilla så känner jag någon slags hatkärlek till henne. Hon är ju uppenbarligen en bra bit bakom flötet i de flesta fall, men ändå så finns det vissa stunder där jag känner att jag gillar henne. Men jag kan i min vildaste fantasi inte förstå varför haha.

• Gammelsmurfen
    SoStylish skrev 2012-08-22 20:21:10 följande:
    Maria och Mindy känns som ett riktigt dream team. Stöpta i samma form och allt :)

Angående Gunilla så känner jag någon slags hatkärlek till henne. Hon är ju uppenbarligen en bra bit bakom flötet i de flesta fall, men ändå så finns det vissa stunder där jag känner att jag gillar henne. Men jag kan i min vildaste fantasi inte förstå varför haha.

Man kanske tycker lite synd om henne?
  • SoStylish
    Gammelsmurfen skrev 2012-08-22 20:25:56 följande:

Man kanske tycker lite synd om henne?
    Ja, kanske! Sen tror jag ändå att hon innerst inne är väldigt snäll men hennes lite psycho-personality döljer det bra! Sen har hon ju blivit väldigt "amerikaniserad" och det blir ju lite udda för oss här i Sverige också! 
  • mion

Isabell är skrytig vet inte varför men..

Gunilla är med för att hon lockar tittare pga av att hon är så jävla störd!

Den nya margareta trevlig men varför skaffar barn med nån som är 81år?  Fruktansvärt egoistiskt!'''

Maria är lika klockren som vanligt men vilka dyra leksaker dom har =)          

Svar på tråden Svenska Hollywoodfruar