• erikis84

Rosa flytning vid BIM. Nidblödning?

Hej!
    Har BIM idag och fick alldeles nyss en liten ljusrosa flytning. Inte alls mycket. Känner inte direkt av någon mensvärk och inbillar mig att jag mår lite illa, men jag kanske mest är nervös. Kan detta vara en sk. nidblödning?
    Är det någon annan som känner igen detta? Hur var det för er?

Vill så himla gärna ha ett plus. Ska vänta tills imorrn med att testa och håller tummarna resten av dagen att det inte kommer en riktig blödning.

Tacksam för all respons!!

• Svar på tråden Rosa flytning vid BIM. Nidblödning?
  • Bobosmamma

Så var det för mig. Bara lite ljusrosa, sen inget mer. Det visade sig att jag var gravid då. Hoppas du är det också!!

• erikis84

Okej, jag förstår! Är bara så sjukt otålig. Varje timme känns som ett helt dygn...

• Bobosmamma

Alltså försök till barn nr. Två nu. Det jag skrev till dig var med första ;)

• erikis84

BIM är idag, men svårt att säga. Hade ett MA i mars och sen dess har jag först haft oregelbunden mens men nu senaste tiden har cykeln varit 28 dar. Och jag har faktiskt inte testat än. Vill ha ett plus imorrn.
    Det är försök till första barnet. Och efter missfallet i våras känns det som om varje menscykel är ett år lång typ.

• capricorn89

Så var det för mig :) Skulle ha mens den dagen men fick bara lite rosa/brunt i trosorna. Blev fundersam och köpte ett test och se där :) Ett plus!

• erikis84

Känns lovande...!!  Fortfarande inga tecken på mens. Måste snart våga testa. Spelar det egentligen någon roll om man använder morgonurin eller inte? Någon som vet?

• capricorn89
    erikis84 skrev 2012-08-22 20:13:52 följande:
    Känns lovande...!!  Fortfarande inga tecken på mens. Måste snart våga testa. Spelar det egentligen någon roll om man använder morgonurin eller inte? Någon som vet?
    jag tog på kvällen efter jobbet Glad Men orkar du så vänta på morgonurinen, det är ju alltid säkrast :) Håller mina tummar!
  • Kakaa

Jag fick ljusrosa flytningar igår bim-4 nu eskalerade dem och det verkar som att det är mens! :(

• Kakaa

Det var ingen mens, det var ett missfall. ;S

• capricorn89
    erikis84 skrev 2012-08-25 11:41:17 följande:
    Plussade igår kväll :)
    Känns helt fantastiskt. Tack för stödet!

GRATTIS ;D
  • capricorn89
    Kakaa skrev 2012-08-26 20:23:02 följande:
    Det var ingen mens, det var ett missfall. ;S

Fy vad trist :(
Svar på tråden Rosa flytning vid BIM. Nidblödning?