VARNING!! Köpte du "forever white's" tandblekningspenna på letsdeal? (alladinshop) KOLLA HIT!!!
Har du köpt pennan "forever white" på let's deal när företaget alladinshop sålde dessa för 100 kr?
VARNING!!
Efter att jag fick hem min penna insåg jag att denna förpackning va iprincip LIKADAN som orginalet men i låg en penna som var helt silvrig utan logga eller något blev misstänksam men provade några dagar men efter 4 dagar blev jag ordentligt misstänksam så jag valde att skriva till alladinshop angående att pennan som jag fått inte var den penna som va angiven på bilden vid försäljning.
Det skulle skicka en ny penna för dessa var enligt alladinshop "riktiga", bara att det var bråttom när dom sålde dessa så dom hann aldrig trycka en logga på pennan.
Men nu fick jag tillbaka SAMMA penna igen och nu såg jag även att på förpackningen står det inte ens "forever white" som jag betalt för, utan det står "blanchit et maintient" och "theet whitening pen".
När man googlar på dessa namn så får man fram riktigt OBEHAGLIGA skrivelser om pennan som är återkallad pga KEMISK FARA och den har dubbelt så hög halt av blekningsmedlet än vad som är lagligt. Denna är en fara för sin egen hälsa och OLAGLIG.
HUR KAN LET´S DEAL inte kolla upp detta innan man ens låter en person sälja?
Hur kan denna jäkla gubbe/kvinna sitta och sälja ut sånahär farliga saker till ovetandes människor och riskera folks TÄNDER och HÄLSA??
Vad som är riktigt skrämmande är att det sålts över 1000 sådana från honom nu.
Sidan är nu nerlagd och ägarna till alladinshop går inte att kontakta.
LIKHETER?