• viasat

VARNING!! Köpte du "forever white's" tandblekningspenna på letsdeal? (alladinshop) KOLLA HIT!!!

Har du köpt pennan "forever white" på let's deal när företaget alladinshop sålde dessa för 100 kr?
    VARNING!!
    Efter att jag fick hem min penna insåg jag att denna förpackning va iprincip LIKADAN som orginalet men i låg en penna som var helt silvrig utan logga eller något blev misstänksam men provade några dagar men efter 4 dagar blev jag ordentligt misstänksam så jag valde att skriva till alladinshop angående att pennan som jag fått inte var den penna som va angiven på bilden vid försäljning.
    Det skulle skicka en ny penna för dessa var enligt alladinshop "riktiga", bara att det var bråttom när dom sålde dessa så dom hann aldrig trycka en logga på pennan.
    Men nu fick jag tillbaka SAMMA penna igen och nu såg jag även att på förpackningen står det inte ens "forever white" som jag betalt för, utan det står "blanchit et maintient" och "theet whitening pen".
    När man googlar på dessa namn så får man fram riktigt OBEHAGLIGA skrivelser om pennan som är återkallad pga KEMISK FARA och den har dubbelt så hög halt av blekningsmedlet än vad som är lagligt. Denna är en fara för sin egen hälsa och OLAGLIG.
    HUR KAN LET´S DEAL inte kolla upp detta innan man ens låter en person sälja?
    Hur kan denna jäkla gubbe/kvinna sitta och sälja ut sånahär farliga saker till ovetandes människor och riskera folks TÄNDER och HÄLSA??
    Vad som är riktigt skrämmande är att det sålts över 1000 sådana från honom nu.
    Sidan är nu nerlagd och ägarna till alladinshop går inte att kontakta.

LIKHETER?
  • Svar på tråden VARNING!! Köpte du "forever white's" tandblekningspenna på letsdeal? (alladinshop) KOLLA HIT!!!
  • partouze

Oj kollade också på min nu och såg att det va samma här. Tur jag inte börjat använda den :S fan va dåligt

• Sapato

På min penna står det forever white. Köpte från lets deal för någon månad sedan. Vet dock inte om det var från alladinshop den skickades.

• partouze

Beaming white hade en deal på de också förra månaden och för några månader sen och häromveckan.

• Sapato

Var från beaming white för loggade in och kollade Tur för mig

• GAGA

Så vi som köpt från beaming white har köpt rätt? Min ser ut som den till höger på bilden.

• alladinshop
    viasat skrev 2012-08-22 16:00:23 följande:
    Har du köpt pennan "forever white" på let's deal när företaget alladinshop sålde dessa för 100 kr?
    VARNING!!
    Efter att jag fick hem min penna insåg jag att denna förpackning va iprincip LIKADAN som orginalet men i låg en penna som var helt silvrig utan logga eller något blev misstänksam men provade några dagar men efter 4 dagar blev jag ordentligt misstänksam så jag valde att skriva till alladinshop angående att pennan som jag fått inte var den penna som va angiven på bilden vid försäljning.
    Det skulle skicka en ny penna för dessa var enligt alladinshop "riktiga", bara att det var bråttom när dom sålde dessa så dom hann aldrig trycka en logga på pennan.
    Men nu fick jag tillbaka SAMMA penna igen och nu såg jag även att på förpackningen står det inte ens "forever white" som jag betalt för, utan det står "blanchit et maintient" och "theet whitening pen".
    När man googlar på dessa namn så får man fram riktigt OBEHAGLIGA skrivelser om pennan som är återkallad pga KEMISK FARA och den har dubbelt så hög halt av blekningsmedlet än vad som är lagligt. Denna är en fara för sin egen hälsa och OLAGLIG.
    HUR KAN LET´S DEAL inte kolla upp detta innan man ens låter en person sälja?
    Hur kan denna jäkla gubbe/kvinna sitta och sälja ut sånahär farliga saker till ovetandes människor och riskera folks TÄNDER och HÄLSA??
    Vad som är riktigt skrämmande är att det sålts över 1000 sådana från honom nu.
    Sidan är nu nerlagd och ägarna till alladinshop går inte att kontakta.

LIKHETER

Hej mitt namn är Christian och är sälj ansvarig på alladinshop.com. Jag vill bara försäkra alla som köpt pennan av letsdeal eller groupon eller www.beamingwhite.se kan känna sig lugna.det är exakt samma innehåll som foreverwhite. 
    anledningen att pennorna var blanka och inte med tryck. varför? Dom sålde slut innan jul och  det gick inte att få dom med tryck. pennorna är från samma leverantör i USA om det är någon som vill kontakta mig så gör det gärna på min privata mail. eftersom det är något fel på våran server.kanske är den igång redan i morgon. adressen är lindstedt_76@hotmail.com.  
  • viasat

Men Christian säg mig då varför skickar ni isåfall pennor som är i dessa förpackningar som sägs vara farliga? Dessutom är de samma penna i dessa förpackningar som I dom som är farliga. Christian jag har mailat dig tre gånger under två veckors tid varför har du ej svarat då? Dessutom fick jag höra detta "snack" om logga osv och ni skulle sända mig en ny men endå skickar ni tillbaka samma? Kan du förklara för mig och andra varför ni då om ni nu säljer forever white skickar mig en penna och förpackning med ett annat märke som är återkallat för att vara farligt då?

• partouze

Min ser exakt ut som den vänstra på både förpackning och penna. Om dom nu inte tryckt logga kan man undra varför pennan också är annorlunda (jämnför med en forever white penna nu ikväll) :/

• alladinshop
    Hej!
    Beamingwhite säljer sina produkter till en mängd olika återförsäljare som till ex mig runt om i hela världen.
    då kan man välja att sälja deras tandbleknings penna  FOREVERWHITE eller göra en egen logga på pennan.
    jag blev vid den här tidpunken kontaktad av beamingwhite och dom hade slut på pennor och frågade om jag kunde vänta 1 1/2 månad på leverans. Jag sa nej eftersom det var jultider och jag visste  va många som ville köpa. då frågade dom om dom kunde skicka pennor som inte hade varit på print för det gick mycket snabbare att få fram. Jag sa ok.
    men skulle det kännas bättre så ta gärna kontakt med www.beamingwhite.co.uk själva och se vad dom har att säga.jag kan bara säga att det är tråkigt och ersätter alla som har fått den här pennan med en ny med tryck om man skickar tillbaka den gamla till mig med en retur adress. alla som skickar får 1 extra för besväret. jag säger god natt för idag och hoppas att ipeer har lyckats få ordning på servern tills imorgon så vi kan ta emot mail på supporten och jag slipper från min privata mail.
    god natt Mvh Lindstedt/alladinshop. 
  • alladinshop

Glömde säga det , alla produkter från Beamingwhite är från USA och godkännda. Tyvärr så finns det ungefär en miljon oseriösa återförsäljare i kina och andra länder som gör kopior och säljer billigt.  lika vanligt som gucci kopior . kanske är det en sådan produkt du har till vänster. inte vet jag men det är inte något som kommer från våran leverantör i alla fall. 
    God natt.

• viasat

Fast nej ni "ersätter" inte denna med en ny. Jg har redan skickat tillbaka denna penna en gång och fått tillbaka exakt likadan utan logga och inte heller fick ja någon extra. Ni har fortfarande inte svarat på varför ni skickar pennor införpackningar som anses hälsofarliga heller.

• mammasthlm

Det här visar bara hur många oseriösa återförsäljare av tandblekning som finns! Demon Jag köper bara av de som mina vänner rekommenderat: www.tandblekningsbutiken.se. Inga farliga grejer där inte! Rekommenderar tandbleknings-kitet, men remsorna är också väldigt bra Tungan ute

• KarinE

Har med belåtenhet köpt från ett företag som heter www.confidentsmile.nu
    Köpte deras startkitt och fick verkligen vitare tänder, hade rätt färgade från Kaffe drickandet sedan tidigare

Svar på tråden VARNING!! Köpte du "forever white's" tandblekningspenna på letsdeal? (alladinshop) KOLLA HIT!!!