• Anonym

Knöl vid analöppning. Hemorrojd?

Jag har fått en knöl precis innanför analöppningen. Gör inte speciellt ont. Gissar på att det är en hemorrojd. Innan jag kände knölen så hade det känts lite skavigt så där i stjärten. Hade varit lite dålig i magen några dagar innan och torkat mig rätt intensivt och ofta.

Vad jag vet har jag inte haft hemorrojder innan. Men dte händer lite då coh då att jag får skavsår och kan blöda lite mellan skinkorna. Möjligt det varit liknande besvär innan.

Hur lång tid tar det innan knölen försvinner/blir mindre? Jobbigaste är att man får en känsla av att vara ofräsch

• Svar på tråden Knöl vid analöppning. Hemorrojd?
  • Maria 79

Köp Xyloproct salva och suppar receptfritt på Apoteket och kolla om det hjälper

• Anonym
    Maria 79 skrev 2012-08-22 22:26:09 följande:
    Köp Xyloproct salva och suppar receptfritt på Apoteket och kolla om det hjälper

Har köpt salva, Kan inte säga ifall det hjälper direkt. I början sved det en del när jag bajsade och det gör dte inte så mycket nu. Men knölen känns lika stor. Funderar på ifall det är bättre med suppar dock. Hur lång tid tar det innan det märks någon skillnad?
  • Anonym
    Maria 79 skrev 2012-08-22 22:32:15 följande:
    Vet inte tyvärr..

Tack i alla fall.
  • Vitaminmannen
    Man kan ju göra som jag som efter 1½ lidande och har provat ALLT! hittade ett enkelt och smärtfritt sätt att bli av med mina hemorrojder på 3 dagar. Berättar gärna mer och skickar information via mejl om man vill? Så slipper man förgifta sig med kortison och gör det på mitt naturliga sätt och behöver inte varken trycka upp något i baken eller duscha kallt eller ändra kosten som om sånt ens helt skulle ta bort problemet i svåra fall permanent.
    Jag berättar mer om man mejlar mig.
Svar på tråden Knöl vid analöppning. Hemorrojd?