• loppis7

Tips på bra tatuerare i Uppsala?

Har bestämmt mig för att göra min första tatuering nu, det ska vara en bokmärkes ängel på axeln.Vill gärna ha tips på en bra o gärna billig tatuerare i Uppsala.

• Svar på tråden Tips på bra tatuerare i Uppsala?
  • jaghopparhögt

Tror inte man får en bra och billig. Du får nog välja. Men vill man ha en billig så antar jag att Pärleporten eller 13 duger. Vill man ha en dyr och dålig så finns den där djävulsdyrkaren.

• Malin L

Eh dom är inte särskilt billiga på Pärleporten och gör jäkligt bra jobb.

• loppis7

Var ligger Pärleporten o vilka jobbar där?
    Har bara varit o kollat på 4 ever tatoo o Rough stuff. 

• Tutilure

Jag gjorde min på Rough Stuff (Bella) och den blev jättefin.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • loppis7

Tutilure:Det är just Bella jag har kollat med men jag tycker att det verkar lite konstigt att man ska betala för en hel sittning i förväg (5000kr) då min tatuering inte är så stor o ganska enkel.Hur lång tid tog din o vad fick du betala?

• Cornette

13 skulle jag akta mig för. Han är billig men det är för att han inte fått ordentlig utbildning. Det var ingen seriös tatuerare som ville ha honom som lärling, så då startade han eget istället... Har sett flera djupa, fula tatueringar gjorda på 13.

De jag hört bra om är Pärleporten, Rough Stuff och en Jocke ute i Alunda. För mig blir det troligen Pärleporten när jag får råd.

• MrsC74

Finns en kille som heter John som ska vara himla bra men nu minns jag inte vart han jobbar.

Jaghopparhögt; är inte djävulsdyrkaren billig?menar du Carlos?

• loppis7

Vet ni om John jobbar på 4 ever tatoo ?

• emelianzei

Visst är det 4 Ever tattoo som ligger i Årsta? Minns inte om det var så den hette men där ute tatuerade jag mig iallafall. Dock en text så inget avancerat men jag är väldigt nöjd! :)

Svar på tråden Tips på bra tatuerare i Uppsala?