• Anonym

Jag är så nervös när jag är med honom!?

Träffat en underbar kille. (vi har träffats 3 gånger) och varje gång så är jag super NERVÖS! Så jobbigt. Jag blir alltid det inför nya människor.

Jag blir extra tyst, tittar bort hela tiden och är feg. Blir så trött.

Har ni tips på hur man slappnar av lättare bland folk man precis träffat?

• Svar på tråden Jag är så nervös när jag är med honom!?
  • Anonym

?

• Anonym

varför är du nervös med honom?

• Anonym

är det något med honom som gör det?

• Anonym (M)

Varje gång jag träffat nån ny har jag också första gångerna man träffas varit nervös...pirrig och nervös i kroppen, allt är ju nytt och spännande liksom och man vill ju vara så himla perfekt :) För mig går det över när vi lärt känna varandra...jag är ju inte så nervös att jag mår skit, men han är ju speciell liksom!

• Stumpan83

Jag var så nervös när jag träffade min make första gången att när han tog min hand så spydde jag, är det så illa? misströsta inte vi har varit tillsammans i tio år och gifta i fem år trots det. Blev bättre med tiden men jag hick nog ner ca 5 kilo första månaden vi var ihop.

• Anonym (Samma här)

Jag har haft samma problem och har fortfarande ibland. För mig hjälper det att tänka att han kanske också är lite nervös, att han är en människa med ett hjärta som bankar lite extra nervöst precis som jag. Dessvärre blir jag mer nervös ju mer jag gillar en kille. Men tanken på att han är mänsklig och inte alls någon att vara nervös inför hjälper. Jag brukar också försöka tänka att om han är mannen i mitt liv spelar inte min nervositet någon större roll. Är han det inte spelar det verkligen ingen roll.. Med andra ord försöker jag avdramatisera en situation jag tycker känns spänd.
    Lycka till!

• Anonym (samma här)

Jag är oxå så och har alltid varit. Jag kan inte ens (i början) äta framför en man som jag tycker är riktigt attraktiv. Det enda är väl att det blir bättre med tiden, ju mer man lär känna personen.

• Anonym (warmandcozy)

Jobbat flera ggr med en yngre tjej. Vi jobbar bara vi två ibland. Första gångerna märkte jag att hon var så nervös. Det var bara gulligt. Men efter ett tag när hon märkte att jag var schysst, och lättsam, så slappnade hon av.

Svar på tråden Jag är så nervös när jag är med honom!?