"Elaka "svarta Madame" !!!!
Jag undrar... Min dotter har precis börjat i fyran. Och sedan i nästan hela klass tre så har hon varit hemma själv hemma på morgarna. Jag går kl 06.50 hemifrån, även min man, vissa dagar. Och hon går till skolan kl 08.00. Och detta har inte varit nåt problem alls...tills nu... Härom dagen, gick jag till jobbet och då var det ju Fritids som öppnade kl 8.30, så ringde hon mig Kl 07,30 och sa att hon inte vågade vara hemma Själv.. Och att hon gick ut ur lägenheten... Hon har sin mormor i närheten, fick tyvärr Inte tag i henne just då och vi har även en Vän till mig och min dotters kompis i närheten, så hon gick dit. Hon går dit ibland för att ta sällskap, men Denna gången var det en annan orsak och hon var Verkligen ledsen och grät när hon ringde mig och sa att hon inte ville vara själv hemma. Jag frågade henne vad som hänt, om nån har sagt nåt om att vara hemma själv och hon pratade om att det är ljud mm. och jag har pratat med henne Och sagt att det inte är nån här hemma och att det Är ljud ifrån grannes lgh, mm. Nu imorse kl 07.00 , så gick jag ut ur porten Hon ringde mig efter 2 minuter... Och jag hörde att hon Höll på att låda ytterdörren , hon ville bara ut Lägenheten... Typ nästan så hon får panik Jag frågade henne igen vad som hänt och hon säger Att ett gäng barn kom ut på gården och typ skrek (berättade) Om svarta Madame. (en "lek", barnen skrämmer upp varandra Inne På toaletten och tittar i spegel och nån "ser" svarta Madame I spegeln och alla springer ut! Och min dotter sa att Hon inte var med. Och detta hände i trean också.. Men då reagerade hon inte .. Så bad hände nu liksom. Jag har berättat för henne att det inte finns nån Svarta Madame Så nu ringde hon hennes kompis och gick till henne, ingen Frukost, men det får hon där. Men såhär kan vi ju inte hålla på... Och låta andra fixa frukost mm. Vad gör man??