• Mamma0608

Inneskor på skolan/fritids???

Vad har ni för inneskor till era barn på skolan och fritids?

Min son har precis börjat i förskoleklass och mockasiner känns som om det är för mindre barn.
    Kan man ha foppa-tofflor eller sandaler? Eller vad har ni till era barn?  

• Svar på tråden Inneskor på skolan/fritids???
  • Edda2

Foppa hade ena sonen förra året då han gick i förskoleklass.
    Detta året har han och hans bror sandaler och funkar bra.

• vampyria2

Ja mina har foppa-tofflor, det är det de själva vill ha så vi kör på det

• Hannah76

Foppa här med. Köpte först ett par birkestocksandaler, men upptäckte att det inte var det ultimata då dotterns skola är en äldre byggnad med massor av stentrappor.. Foppa sitter bättre på.

• Nyfiken gul

Är lite kluven

Foppa är funktionellt och bra men är antingen alldeles för toksvettiga för barnen alternativt iskalla .

Har kört med innetofflor i någon form och det funkar bättre just nu 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • vampyria2
    Nyfiken gul skrev 2012-08-23 17:35:25 följande:
    Är lite kluven

Foppa är funktionellt och bra men är antingen alldeles för toksvettiga för barnen alternativt iskalla .

Har kört med innetofflor i någon form och det funkar bättre just nu 
    För varma   Hm jag fryser i och för sig jämt så mig ska man väl inte fråga om sånt hehe
    När det är kallt så har vi foppa med flisfoder i, fula men sköna
  • Happiness01

Min son har ett par typ badtofflor i ganska hårt material, dottern fick ballerina.

Tänk på att skolan har brandövningar och då springer dom oftast ut i inneskorna.

• Rick82

Mina barn har lädertofflor från www.Svinsöt.se roliga motiv och till ett bra pris till skillnad från bobux,..

// Rickard 

• Anne69

Mitt barn i förskoleklass har sandaler typ Birkenstock. Lätta att komma i, hyfsat fotriktiga och inte lika svettiga som foppatofflorna (men just det är det många som har).

Svar på tråden Inneskor på skolan/fritids???