• snö10

Härligt mar polotröjor

Nu har man börjat använda polotröjor:)Har använt polon även lite i sommar också har varit en kall sommar
     även idag är det lite kallt är upp i norr 
     Älskar mina polon. och mina scarf och snusnädukar.
     Har polo på mig idag rippststickad polotopp utan armar polo med hög krage och en stickad kofta utan på.Min dotter fick också en scarf på sig idag.Är det fler som har börjat använda polon?
    .

• Svar på tråden Härligt mar polotröjor
  • Duckan

Nix, här i Stockholm är det sommarkläder som gäller ett tag till.

• snö10
    Duckan skrev 2012-08-24 11:07:53 följande:
    Nix, här i Stockholm är det sommarkläder som gäller ett tag till.
    Här i Lapplan har höst kläderna kommit fram. Mitt på dagen är det skönt. Men på morgonen och på kvällen är det lite kallare.Skönt med polo. Sitter ute och fikar i solen nu.Har barapolotopp utan armar på mig nu och byxor.Och min 5åriga dotter är med mig  har byxor och sticka tröja på sig och en snusnäsduk runt halsen 
  • snö10
    Duckan skrev 2012-08-24 14:35:25 följande:
    Jag gillar polo, så snart så åker den på.

Härligt med polo. Jag har många polontröjor. Ibland har man två polon påsig om jag har stickad storpolo på mig så brukar jag ha en polotopp utan armar under. Älskar stickade polotröjor ska vara höga kragar:) .Har 5st stickade polotröjor. 8-10 st andra polotröjor och polotoppar.
  • snö10

Idag var det bar att klä sig varmt. blåste lite kallt idag här upp i Lappland. Var bara och ta på sig en stickad polotröja med hög krage. Mina barn fick också stickade polotröjor på sig. Fundera att köpa buff att ha runt halsen är det någon som har brovat det? om det är skönt? Vi använder bara annar bara polo och scarf.

Svar på tråden Härligt mar polotröjor