• Anonym

Träffsäkert medium sökes!

Japp söker efter träffsäkert medium, personligkontakt eller via telefon.

Tackar!  

• Svar på tråden Träffsäkert medium sökes!
  • Anonym (Medium)

Jag vet en i Stockholm som heter sara ekholm du kna söka upp henne på facebook och kontakta där. Sen vet jag även att benny rosenqvist och helena magdalena är bra medium även 🙏

• Anonym (Medium)

Irja berg samt pierre hasselbrant i gävle är även två riktigt bra medium

• Auditanne

Får man fråga vad det är som gör dessa nämnda medier så bra? Kan de ex. återge specifik fakta eller händelser som folk varit med om? Vad gör ett medium trovärdigt? Dömer inte är utan är bara nyfiken. 

• Anonym (Andlighet)

Det som gör ett medium bra är att de kan nå information och förmedla informationen så rent som möjligt. Utan personlig tolkning och fantasi.

Därför föredrar jag ett medium som kan fjärrse/fjärrskåda. För att de kan hämta konkret information och är tränade i att jämföra vad de "får in" med riktiga platser och händelser. Utbildade fjärrskådare är drillade i att känna av vad som faktiskt är rena budskap och information och inte fantasi. Jag föredrar intuitiva personer som kan remote viewing/fjärrskådning. Därför jag hänvisade till mediet som har instagramsiden  Intuitiv Insyn

Han får in bilder och videosnuttar från det som sannolikt kommer hända framtiden. Budskap från guider/andra sidan.

Svar på tråden Träffsäkert medium sökes!