en kattsäng som hänger på element??
någon som vet vart jag kan köpa en sån och vad dom kostar???
någon som vet vart jag kan köpa en sån och vad dom kostar???
Här finns: djurshop.fyhrligans.net/product_info.php
tack ska du ha =)
Ser ingen bild
vi tillverkade en själv vilket kostade ungefär 50 kr:) böjde till ett rör som ser ut som 2 krokar man hänger över elementet, från krokarna går röret neråt en bit o sen nertill går det ut på vardera sida o ihop...mmm..svårförklarat
men typ såhär _ _
I I
I I rät vinkel utåt
/ /
/_____/
Sen köpte vi ett tyg som vi sydde ihop till en påsa o drog över!
Haha gud vad jag är kass på att förklara!! men det kanske ger er nån idé iaf:) går supersnabbt o roligt att ha en hemmagjord!
mn vad bra det gick ju inte att skicka ritningen:(
hoppas du förstod på förklaringen då iaf
Kanske en dum fråga, men kanske man skulle ha en bräda mellan de två rören? Om det går att fixa det... eller typ en liten plywood skiva å sen skumgummi.? Våra katter är inte direkt små
Så om man bara hade tyg så skulle de nog braka igenom ganska snart
på www.guldfisken.se/beta/catalog/index.php&osCsid=b694fa64bf0571fa9307ff8087420afd
Finns de en del elementhängare för kissen. Men kolla hur långt de är mellan element och fönsterbräda. På vissa element är de för kort mellanrum för att ha en.
nä det räcker med tyg om man har ett stadigt, våra båda brukar trängas där och än är den inte trasig
de gillar också att det är som en liten hängmatta.
tack för era svar. ska göra som trollhelga och göra min egen, dom var så dyra att köpa.
såg en sådan på järnaffären här hos oss igår men jag såg inte något pris... kan nog finnas i välsorterade affärer
ja de är dyra i inköp faktiskt... har för mig att våran kostade rätt många hundralappar. och innan man ens vet om katten tycker om den känns det lite sådär att punga ut.
i den här lägenheten passar den tyvärr inte på elementen så nu är den oanvänd, det kan också vara värt att kolla innan. eller göra en egen som man vet passar!
Jag har sett såna på Granngården, köpte min på Ekohallen (som det hette då). Mycket populär!!
min kostade typ 150-200 i djuraffären.