• Mawe123

baby jogger city mini gt, hjälp !!

Ni som har provat BJ city mini GT, vad tycker ni om den??

Lägg gärna in bilder med era barn i den :)

Hur länge fungerar den, hur långt kan barnet vara? 

• Svar på tråden baby jogger city mini gt, hjälp !!
  • eliten

Vi har haft våran sen i våras och är riktigt nöjda. Vi har haft ett tiotal vagnar och detta är den jag är mest nöjd med. Den fungerar ju länge eftersom den har maxvikt på 30kg

• Mawe123
    eliten skrev 2012-08-25 12:37:52 följande:
    Vi har haft våran sen i våras och är riktigt nöjda. Vi har haft ett tiotal vagnar och detta är den jag är mest nöjd med. Den fungerar ju länge eftersom den har maxvikt på 30kg
    Hur länge tror du.., tänker mer på längd på barnet än tyngd, hjälper ju inte om den pallar vikten om barnet inte ryms under sufletten
    William 000213, Lowe 070712
  • Fly20

Vi har också haft våran sedan den kom ut på marknaden. Definitivt den bästa vagn vi haft och vi har nog gått igenom 10 st här också :) Jag har den till vår 3 åring när vi ska gå lite längre sträckor. Han är ganska liten för sin ålder, ca 13 kg och 95 cm. Men sedan ser han jätte liten ut i vagnen också. Storebror är 5,5 år, 22 kg och 115 cm. Han sitter bra i vagnen och jag upplever även vagnen väldigt lättkörd när han sitter i. Skulle nog säga att du kan ha barn i vagnen så länge de väger under 30 kg. Du behöver inte oroa dig att vagnen blir för liten för barnet för den är både bred, djup och lång i sitsen.

• Purlan

Älskar den både till vår 3-åring på 17 kg och dryga metern och till vår 17-månaders. Tycker att vår Emmaljunga Nitro City är trögkörd i jämförelse

• Mawe123

Tack för era svar!!

Är den väldigt bred? Någon som vet hur bred den är vid bakhjulen? 

William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden baby jogger city mini gt, hjälp !!