• Lola23

Vilket flicknamn är finast?

Vilka flicknamn av dessa tycker ni är finast? Är det något ni absolut aldrig skulle använda och varför? Intresserad av åsikter!Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket flicknamn är finast?
  • nihka

Naima låter som name, Aliya som semesterort i Turkiet, Coralie som koranen Evengaline för tankarna till evangeler och Harlin till billiga kärlekspocket, Avani låter som en bil, Tinely låter som tinitus och Hailey som en motorcykel. Sorry, skulle inte använda någon av dem.

• IsDimma

Naima var något lite bättre än övriga men alla är gräsliga!

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Lena

Det låter som de inte är tänkta att uttala på svenska.

• emmak

Skulle absolut inte valt nåt av dom! Men det enda jag inte rycker på ögonbrynen åt är hailey, så får väl sägs det!

• Amie77

P.g.a. sångerskan har jag alltid gillat Aliya (men hon stavade det ju Aaliyah). De andra namnen, SÄRSKILT Hailey, kan jag inte med. Naima är okej.

• Lola23
    nihka skrev 2012-08-25 19:28:37 följande:
    Naima låter som name, Aliya som semesterort i Turkiet, Coralie som koranen Evengaline för tankarna till evangeler och Harlin till billiga kärlekspocket, Avani låter som en bil, Tinely låter som tinitus och Hailey som en motorcykel. Sorry, skulle inte använda någon av dem.
    Tack för åsikterna, ärliga svar är de bästa(och de jag uppskattar mest)! Glad Detta är namn jag hittat som är lite mer ovanliga (enligt mig iaf, kanske inte Hailey dock) och blev nyfiken på vad andra tyckte! Glad
  • Lola23
    SannaMac skrev 2012-08-25 19:36:04 följande:
    Oj, inte alls min typ av namn! 
    IsDimma skrev 2012-08-25 19:37:03 följande:
    Naima var något lite bättre än övriga men alla är gräsliga!
    Tack för ärliga svar!Glad Som sagt hittade lite ovanliga namn, och vill helt enkelt se vad andra tycker! Glad Själv gillar jag några av dem men inte andra.

Svar på tråden Vilket flicknamn är finast?