Alcosanal kan man ha den för invärtes hemorrojder?
Har den salvan hemma och undrar om man kan ha den för invärtes hemorrojder också och inte bara smörja utvärtes med?
Har den salvan hemma och undrar om man kan ha den för invärtes hemorrojder också och inte bara smörja utvärtes med?
Ja, det går bra! Men när du går till Apoteket nästa gång kan du köpa Alcosanal eller Xyloproct stolpiller istället som är effektivare på "insidan".
Hur länge ska man behandla i sträck innan man måste till läkaren?
Det är ju inget farligt, bara obehagligt. Så jag skulle svara - när du inte står ut längre. Jag vet inte riktigt vad de gör, men de kan göra något - det vet jag. Så det är dumt att lida i onödan, även om jag skulle tycka det vore SÅÅ pinsamt att söka hjälp för...
Jag har en kompis som fick sina "fixade" och då satte dom liksom fast små gummiband på ådrorna på insidan. Typ snörade av dom... Efter ett tag så hade dom bara trillat bort. Gjorde visst lite ont efteråt för det blev ju små sår där dom hade varit, men sen var dom borta och har inte kommit tillbaka. Hon är supernöjd att hon tog mod till sig. Men jag håller med Amorella.. så helt otroligt pinsamt att söka hjälp för det... :)