• Äldre 25 Aug 20:05
    8093 visningar
    7 svar
    7
    8093

    Hur fäster jag barnvagnshänge?!

    Vi har fått ett barnvagnshänge (Dinglisar) med trianglar i varje ände, men hur sätter man fast den på vagnen?! måste man ha några specialkrokar? 

  • Svar på tråden Hur fäster jag barnvagnshänge?!
  • Äldre 25 Aug 20:14
    #1

    Nä det behövs inte du bara för in sufflett kanten i trianglarna så den sitter, det är väll en skåra i trinanglarna?

  • Äldre 25 Aug 23:30
    #2

    Jahaaa. Ja det är en skåra där men suflettkanten är alldeles för tjock (teutonia spirit s3) så det fungerar inte riktigt att få den att sitta! får lösa det :) tack för hjälpen iaf!

  • Äldre 25 Aug 23:32
    #3
    idaangelica skrev 2012-08-25 23:30:14 följande:
    Jahaaa. Ja det är en skåra där men suflettkanten är alldeles för tjock (teutonia spirit s3) så det fungerar inte riktigt att få den att sitta! får lösa det :) tack för hjälpen iaf!



    Man ska använda ganska mycket våld när man sätter fast dem
    Sur, grinig och på smällen.
  • Äldre 25 Aug 23:59
    #4

    Försökte det men är rädd att plast-triangeln ska gå sönder :) 

  • Äldre 26 Aug 00:03
    #5

    den fungerar på sittdelens suflett dock så vi får väl vänta med den tills lillskrot kan använda den :)

  • Äldre 26 Aug 00:04
    #6
    idaangelica skrev 2012-08-25 23:59:32 följande:
    Försökte det men är rädd att plast-triangeln ska gå sönder :) 



    Det är nog ingen risk. För pinnarna åt motsatta håll så det blir ett stort hål liksom horisontellt istället för att dra rakt isär. Svårt att förklara, men du kan nog lista ut hur jag menar. Önskar mobilversionen av FL stödde bilder så hade jag lagt in en bild!
    Sur, grinig och på smällen.
  • Äldre 17 Jun 09:35
    #7

    Hej!
    Jag köpte en barnvagnsmobil från smallstuff som kom med krokodilklämmor, hur sätter man dit en sådan? Finns liksom inget att klämma fast dem på vår Joolz barnvagn. 

Svar på tråden Hur fäster jag barnvagnshänge?!