• Nihilisten

Får man något slags bekräftelse?

När man skickat in barnets namn till skatteverket, får man någon slags bekräftelse på att namnet blivit godkänt då?

Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  • Svar på tråden Får man något slags bekräftelse?
  • En Ängel

Yes. Du får ett brev som bekräftar att namnet är registrerat och från vilket datum :)

• Nihilisten
    En Ängel skrev 2012-08-25 22:41:03 följande:
    Yes. Du får ett brev som bekräftar att namnet är registrerat och från vilket datum :)
    Okej. Tack för svaret :)
    Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  • En Ängel

Inga problem. För oss tog det ett par veckor tror jag. vad har ni valt för namn?

• Nihilisten
    En Ängel skrev 2012-08-25 22:44:38 följande:
    Inga problem. För oss tog det ett par veckor tror jag. vad har ni valt för namn?
    Hans Moz Isidor, med Isidor som tilltalsnamn, det är ju inget konstigt namn om än ovanligt så det är inte direkt så att jag var orolig att det inte skall gå igenom. Är mer Moz jag tänker på (uttalas Måss), om det kommer att godkännas. Därför jag undrade om man får en bekräftelse :)
  • En Ängel

Speciella namn men jag är säker på att det passar er bebis. Dom godkänner ju det mesta :)

Svar på tråden Får man något slags bekräftelse?