• Anonym (Fegis)

Skicka nakenbild ?

Har ett nätragg som jag ännu inte träffat men det känns väldigt bra. Skriver mycket om sex till varann och är öppna om vad vi gillar och har även haft lite cybersex) . Men nu vill han gärna att jag skickar någon nakenbild till honom. Han vill träffa mig oavsett om jag skickar den tlll honom eller ej utan det är mer att han är nyfiken eftersom det nog tar ett tag innan vi träffas.

Men jag känner mig lite tveksam om att skicka nakenbild innan vi ens träffat. Hur brukar ni göra? När skickar ni lite mer vågade bilder? Eller även ni män, när brukar ni få det?

• Svar på tråden Skicka nakenbild ?
  • Anonym

Om ni redan haft cybersex har han väl redan s a s fått nakenbild av dig?

• Anonym (Fegis)
    Anonym skrev 2012-08-26 09:38:44 följande:
    Om ni redan haft cybersex har han väl redan s a s fått nakenbild av dig?

Bara chattat inte cam.
  • Gopher

Är du orolig så skicka en med ansiktet dolt. Skulle det nu hända något med bilden kan man ju aldrig säga att det är du. 

Annars är det ju bara mysigt med lite skick av bilder. 

• Matte2023

EN stor del av laddningen i att skicka sexiga bilder till varann ligger i att man kan koppla bilden till en känsla eller situation till personen på bilden.
    Jag är därför övertygad om att ni missar en hel del innan ni ens träffats om ni blir nakna med varann för tidigt.
    Killar/män kan lätt gå i spinn och vilja ha mer snabbt för att släcka "törsten".
    Om du då försörjer honom med bilder utan en genuin känsla blir du bara ett "objekt" likt porrsurf.

Så mitt råd till dig är att träffa honom först och känna av om ni är lika bra irl.... Om den känslan är lika stark så finns det inga begränsingar i bilder och sex mellan er.... Och du blir åtrådd för mer än bara som objekt.

• Anonym (Snuskig)
    Matte2023 skrev 2012-08-26 10:03:18 följande:
    EN stor del av laddningen i att skicka sexiga bilder till varann ligger i att man kan koppla bilden till en känsla eller situation till personen på bilden.
    Jag är därför övertygad om att ni missar en hel del innan ni ens träffats om ni blir nakna med varann för tidigt.
    Killar/män kan lätt gå i spinn och vilja ha mer snabbt för att släcka "törsten".
    Om du då försörjer honom med bilder utan en genuin känsla blir du bara ett "objekt" likt porrsurf.

Så mitt råd till dig är att träffa honom först och känna av om ni är lika bra irl.... Om den känslan är lika stark så finns det inga begränsingar i bilder och sex mellan er.... Och du blir åtrådd för mer än bara som objekt.

Håller med om det där. Gärna en bild som är påklädd men där man kan ana det som döljs under . Spara det till man träffats så att man inte tar ut för mycket i förväg.  Men när man väl träffats så är det väldigt trevligt att få riktigt snuskiga bilder.
  • Michael 1961

jag föreslår att du inleder med en bild på överflödigt kroppsfett

• Anonym

Jag tycker tjejer som skickar nakenbilder innan dejten känns väldigt desperata eller bekräftelsekåta. Känns lite tacky. Samma gäller givetvis män som skickar kukbilder

• Anonym (Nej)

Jag skulle aldrig skicka någon nakenbild eller för den delen någon information om mej själv IRL förrän jag träffat mannen och vet om han kan lita på eller inte. Även om man inte tar med huvudet har jag tatoeringar som man känna igen mej på.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-26 10:56:52 följande:
    Jag tycker tjejer som skickar nakenbilder innan dejten känns väldigt desperata eller bekräftelsekåta. Känns lite tacky. Samma gäller givetvis män som skickar kukbilder
    Dubbelt upp för killarna, för vi vet ju att tjejer knappast tänder på att vi har en veke, medan vi tänder rätt bra på att se lättklädda tjejer. Jag tror att tjejerna skulle bli mer intresserade av en bild på en vältrimmad mansrumpa eller axelparti - men ännu mer tror jag de tänder på komplimanger och presenter. En bild på veken känns mer som när katten kommer en en död mus som present, så långt jag känner kvinnorna är det snarare avtändande.

För tjejernas del, skall ni skicka bilder i förväg så håller jag med "Snuskig", är det inte bra mycket mer spännande att skicka en bild som är sexig utan att vara avklädd? Lämna lite till fantasin. Sedan kan man ju vara fräckare senare när man kommit varann närmare.
  • Anonym (Fegis)

Bestämde mig för att bara skicka ett ganska påklätt kort. Tack för era svar

• Anonym (Kille)

Jag tycker det är riktigt hett med bilder, blir 10ggr kåtare när jag väl träffar personen ifall denne skickat bilder innan.

Brudar som vägrar tycker jag är lite tråkiga och sexet blir ofta rätt trist ifall de inte ens vill skicka lite bilder, jag byter ju gärna lixom om det är så ^^

Bara att inte inkludera ansiktet så är du ju safe. 

• Ridmi
    Anonym (Fegis) skrev 2012-08-27 22:47:32 följande:
    Bestämde mig för att bara skicka ett ganska påklätt kort. Tack för era svar
  • Jellybeanbaby
    Gopher skrev 2012-08-26 09:45:00 följande:
    Är du orolig så skicka en med ansiktet dolt. Skulle det nu hända något med bilden kan man ju aldrig säga att det är du. 

Annars är det ju bara mysigt med lite skick av bilder. 
    Precis. Bara boobsen eller bara benen kan han få nöja sig med :p
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:54:30 följande:
    Precis. Bara boobsen eller bara benen kan han få nöja sig med :p
    Det räcker väl långt? Jag skulle bli rätt glad om min fru skickade en topplessbild, speciellt om det betyder att hon tänkt att vi skulle ha lite kul samma kväll. Eller om det bara var för att göra mig glad.
  • Anonym

Killen jag träffar nu sms:ade jag bilder till efter vi träffats första gången (på ett uteställe där det ledde till hångel). Han ville ha mer naket men stod på mig att det fick vänta tills vi träffades nästa gång och han fick se det på riktigt istället. Jag skickade bilder där jag höll händerna för brösten osv. Nu har vi träffats igen och efter det  har jag skickat mer naket, där han ser brösten.. men inte mer. Kommer inte skicka på några mer intima delar än så! Det tycker jag får vänta tills man ses och gör det man ska då ;) Han frågar efter bilder emellanåt och det är klart det är trevligt att skicka när man vet att dom uppskattas. :)

Svar på tråden Skicka nakenbild ?