• Ugflickan

Allternativa straff till smisk

Hur skall jag säga.. pga av att vi har tonåringar hemma är det inte alltid läge att min man lägger mig över knät som straff för mitt humör m.m. vad kan han göra istället, tanken är att det skall vara såpass obehagligt för mig att jag inte vill att det händer igen utan tänker mig för när jag spårar ur i humör o svordomar.

Inte så himla lätt att själv komma på vad man skall få för fysisk konsekvens av hadling :-/ 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-26 14:32
    tpe.blogg.se/category/ugflickan-skriver.html

• Svar på tråden Allternativa straff till smisk
  • Anonym

Skura golvet på knä kanske?
    Inte få gå på toa på X antal timmar så det blir obehagligt
    Ha kläder som sitter åt på osköna sätt
    Ha utelämnande underkläder under dina vanliga kläder
    Stenar i skorna
    Sätta silvertejp på ngt hårigt ställe och rycka loss
    Inte få ha underkläder
    Bli kittlad
    Spruta kallvatten från duschen
    Buttplug
    Ta foton som är skämmiga, visa dem för dig för att visa vilken makt han har

• Anonym

Någon annan skrev här tidigare:

Mitt tips om du vill ha straff som barnen inte märker, att han tvingar dig att bära buttplug en viss tid på dagen. Och istället för ljudligt smisk, kan han skära till en liten ingefärarot och föra in i anus på dig i samma ställning som han ger dig smisk.  Helt ljudfritt om man bortser från den bestraffades gnyljud! :D

Men jag vet inte hur länge den skall sitta inne eller om man skall gå med den en viss tid eller stå med neddragna trosor i skamvrå en viss tid.. bara tankar.. men det borde vara ett kännbart straff.

• Anonym (lol)

Sköta hela veckostädet?

• SeaDragon

Har du sådant humör förresten, att du måste "straffars" för det? Låter oroväckande...

• Ugflickan

Ehh mitt humör Skäms   o svordomar....

Det är jag som städar redan Flört

• Meja JP

Men varför ska han behöva fysiskt straffa dig? vad är det för föhållande? finns det inget annat du kan göra som slipper skada dig?vill ha nskada dig? eller är det jag som inte fattar ?

• Simon 681
    Meja JP skrev 2012-08-26 18:02:35 följande:
    Men varför ska han behöva fysiskt straffa dig? vad är det för föhållande? finns det inget annat du kan göra som slipper skada dig?vill ha nskada dig? eller är det jag som inte fattar ?

Det är en sexgrej.
  • Ugflickan
    Meja JP skrev 2012-08-26 18:02:35 följande:
    Japp det är du som inte fattar Vi lever i ett TPE förhållande där jag bett min man att fostra mig fysiskt.. av kärlek.. 
  • Meja JP
    Ugflickan skrev 2012-08-26 18:07:56 följande:
    Japp det är du som inte fattar Vi lever i ett TPE förhållande där jag bett min man att fostra mig fysiskt.. av kärlek.. 
    Läste lite i bloggen så nu fattar jag SORRY!
Svar på tråden Allternativa straff till smisk