• J2010

vad ska jag göra, ungen har klippt av mig luggen.

jag somnade på soffan, hade jobbat 8 timmar plus ett nattpass 10 timmar, i rad. eftersom där var någon var sjuk. somnade då på soffan. när jag vaknar hade jag hår på magen. då har min ena dotter varit och klippt mig med en sax.

det är snett, vingt, och väldigt kort, ser inte klok ut, har satt upp den lilla luggen jag har kvar med klämmor, finns då något medel, eller ngt annat som gör att håret växer ut snabbt igen...???

Någon hårfrisörska som har tips???    

• Svar på tråden vad ska jag göra, ungen har klippt av mig luggen.
  • viseversa

Nej det finns inget medel som gör att det växer snabbt. om jag vore du skulle jag gå till en bra frisör och fråga om dom kan göra något. annars får du stå ut med kort lugg tills det växt ut igen. 

• J2010
    viseversa skrev 2012-08-26 19:54:23 följande:
    Nej det finns inget medel som gör att det växer snabbt. om jag vore du skulle jag gå till en bra frisör och fråga om dom kan göra något. annars får du stå ut med kort lugg tills det växt ut igen. 

ja, det finns nog inte så mycket att göra. frisören kan inte ögra något nu, förrän det har växt ut. jag får väl ha klämmor i huvut till det har växt ut.
  • Milly79

Jag hade kört med scarfs som bandana som täcker pannan och knyts under håret bak tills det vuxit ut.

• Lindsey Egot the only one

Herregud va roligt eller hemskt! Jag fick mig ett gott skratt men stackars dig. Du får börja använda pannband eller klippa resterande lugg väldigt kort. En del passar ju i kort kort lugg!

• Regnig måndag

Haha vad gulligt. Förlåt mig jag förstår art det är hemskt men jag kunde inte låta bli att le åt att det faktiskt är ganska gulligt gjort även om det blev fel.

Jag tror att jag svalt stoltheten och försökt se stolt ut över det. Skulle ha svarat att det är det senaste modet.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
Svar på tråden vad ska jag göra, ungen har klippt av mig luggen.