Hur många dejter innan sex?
Ja hur många dejter tycker ni man ska ha innan man har sex, om man vill att det ska bli seriöst?
Ja hur många dejter tycker ni man ska ha innan man har sex, om man vill att det ska bli seriöst?
Det beror väl på från person till person. Kan bli seriöst om man har sex på första dejten och det kan bli totalt misslyckat om man har det på dejt nummer 23. Ha sex om du känner för det, annars - låt bli.
På tredje brukar jag köra med
Håller med "ISdimma"! När det känns rätt så är det bara att köra... Tid och antal dejter är sekundärt. Många dejtar ju sönder passionen och slutar som vänner också!!
Finns ju inte direkt någon regel för det här utan jag tycker att man ska hoppa i säng så fort det känns bra, sen spelar det ingen roll om det är efter 5 minuter eller 5 månader.
Beror mycket på person också skulle jag säga. Merparten av alla jag dejtat har varit personer som jag ändå varit bekant med sedan tidigare och då känns det mer okej att hoppa i säng direkt, än om det är en person jag just träffat för första gången.
Är emot dejting. Bättre att bara träffas som "blivande vänner" först och se vad som händer, att dejta känns så framkrystat och då är det så löjligt höga förväntningar på varandra som ingen kan leva upp till, sen så tycker jag att folk verkar så desperata med det där, att man måste skynda sig att hitta den dära hetingen som visar sig vara ett svin efter ett år. tycker att det är bättre att börja leta efter kompisar i det kön man gillar och sen kunna känna efter om det är värt att försöka gå vidare med om den andra personen oxå vill det. Bli helst kompis med en fula personer, för dom blir tillslut vackra på utsidan om dom är vackra på insidan, ett tips bara...
Ligg när du vill, var inte rädd för någon stämpel utan just do it!
När man är kär och båda har testat sig.