Ögonbrynsfärg som inte färgar på huden under??
Finns det sån? Brukar köpa en på Kicks en rosa paket men får man minsta lilla på huden sitter det som klister.. Inte skoj alls. Är därför ute efter nån som inte färgar av sig på huden.
Några tips??
Finns det sån? Brukar köpa en på Kicks en rosa paket men får man minsta lilla på huden sitter det som klister.. Inte skoj alls. Är därför ute efter nån som inte färgar av sig på huden.
Några tips??
puffar lite
ingen...?
Mig veterligt så kommer det alltid lite färg på huden när man färgar ögonbryn, det gör det även om man gör det på salong med "proffessionela" färger. Däremot kan du ju iaf avhjälpa att det kommer färg på huden runt omkring brynen genom att smörja på lite vaselin med en liten pensel lr topps innan du lägger på färgen på ögonbrynen.
Tycker du sen att det fastnat mkt färg på huden under stråna iaf så kan du ju peela huden lite där så "skrapar" du på det sättet bort lite färg.
Jag har precis fått lära mig om ögonfrans och ögonbrynsfärgning och färgen ska fästa på huden för att skapa skarpa linjer. får man en fläck mitt i pannan så vill man naturligtvis på bort den och då kan man ta lite permanentvätska på en tuss och då löses färgen upp.
tack för tipsen. Jag är så ljus så det hade sett lustigt ut om man hade färgat huden också.. Jag får nog köra på vasselintricket..
det nya snabb färgningspaketet (de rosa) följer det med en liten kräm so du smörjer in hude runt om så inte färgen fassnar på huden...så smart!
Jag har nån som heter "Coloran" (orange/aprikos förpackning, köpt på Kicks) som jag tycker är bra. Förr blandade man kräm med pulver, och då såg man ut som Grucho Marx i ett par dar, men nu blandar man cräm med droppar, och jag upplever inte alls att det fastnar på huden! Om jag bara är noga med en bomullstuss och lite tvållösning ordentligt i samband med att jag tvättar bort det så blir det inte alls färg på huden!