Ååååh hjälp mig någon! är detta normalt efter förlossning?
Jag födde min underbara dotter för fyra månader sedan och har nu fått problem med kroppen och hälsan.
Jag har aldrig haft problem mage men sedan jag födde barn så har jag blivit så hård i magen. Har även pgr av detta (tror jag) fått massa blod när jag gör nr 2. Har även himla ont där bak. Jag fick väldigt mycket smärta i magen och först trodde jag det var livmodern som drig ihop sig men det är kvar fast nu har det gått över till att det bara är himla ömt i nedre delen av magen. Jag kan få ont om min sambo tex ligger där osv. Jag är också väldigt gasig och har väldigt orolig mage. Jag sökte vård för detta och då gjorde dom gynn undersökning som inte visade något. Var hos läkare som konstaterade spricka där bak och fick movicol för det. Men ömheten i magen har jag inget svar på... Läkaren sa att det kan ha att göra med min hårda mage men nu är jag inte hård längre men det ömmar fortfarande. Jag känner mig även väldigt trött och slut. Och jag känner mig ganska svag. Jag äter järn tabletter och dricker vitamin dryck ifrån hälsokost just för att få i mig vitaminer. Nu är jag bara så rädd för att det ska vara något allvarligt som drabbat mig. Min störts rädsla är att inte få se min dotter växa upp och att hon kanske skulle behöva vara utan mig. Ja just när jag är som lyckligast i livet så vill jag njuta och inte vara orolig. Jag hoppas väll på att det är fler som haft dom här problemen här och att det är normalt efter en förlossning så att jag kan pusta ut.