• Lavendel

Par söker nya vänner i Göteborg

Hej!

Söker nya vänner och bekantskaper i och kring Göteborg.

Folk flyttar och förändrade situationer gör att man umgås mindre än innan, man glider ifrån varandra.

Födda 76 och 79, bor i villa två döttrar födda 09 och 11, båda jobbar i Göteborg

Intressen förutom familjen är att resa, hus, båtliv (saknar båt), MC, middagar mm

Gillar att röra på oss...nåja vi ska väl komma igång på riktigt snart hoppas vi =)

Vore kul att träffa par i samma situation som oss för aktiviteter, fika mm            

• Svar på tråden Par söker nya vänner i Göteborg
  • juninatt

å jag känner precis likadant! vi är något yngre dock jag 86a och min man 82a... vi hade jättegärna setts, tyvärr jobbar min man otroligt mycket så vi försummar de vänner vi har idag redan ;) (förvarning haha) 

jag är dock mammaledig med en tjej som är född 11 :) vill du ses på dagarna, ta en promenad fika mm är det bara å säga till :)

känner igen ditt nick föresten har du skrivit i någon bftråd 2011 kanske? september är min dotter född 

• pojkmorsan

Hej! Vi saknar andra barnfamiljer att umgås med! :) Vi bor på Hisingen födda 88a, 87.. Våra barn är födda 09e, 10 :) hade varit kul med lite kontakt!!

• MittHjärta

Söker en vän, kvittar var du bor! Jag har aldrig haft lätt för att skaffa och behålla vänner, Jag har funktionshinder. Jag är blyg och ses ofta som konstig pga hobbies och tankar om livet och annat spelnörd, framtida sjalbärare, ogillar kemikalier och lite sånt. I dag är jag 42 år och har en del ytliga vänner, men ingen som jag verkligen saknar eller längtar efter att få snacka med. Jag är arbetslös och uttråkad och vill bara ha nån att prata med.  Jag bryr mig inte om var du bor, Jag är själv otroligt blyg och tar en evighet på mig att träffa folk. Talk to me! 

• November1982

Hej nu var det iofs ett tag sedan denna tråden startades... =)
    Men jag och min sambo  födda 82 och 74 (har tyvärr inga barn ännu) saknar också andra par att bara umgås med oavsett barn eller inte.
    Våra intressen är liknande era, resa, promenader, middagar mm

mvh November82

• Anneli Koski

Hej Vi bor på Hisingen. Söker nya vänner Födda 79 o 74 Ej gemensam dotter född 09, som är hos oss varannan vecka. Hör av er!

Svar på tråden Par söker nya vänner i Göteborg