• år78

råd ang 13 åring

Min dotter har fast relation sedan 5 mån 
    jag har accepterat detta  no problemas

men  nu undrar jag  killen bor  30 min härifrån  med buss  och  min dotter  har långa skoldagar
    hennes  kille  vill tydligen ses  konstant  , detta kostar en hel del i busspengar  och även ork från min dotter

jag tycker  att  dom borde kunna  bara ses på helgerna  då båda är lediga  men min dotter  vill dit typ varannan dag  på vardagar , jag har sagt att hennes kille mycket väl kan sitta åka hit han har busskort  men det  duger ju inte

vad tycker ni ? 
  • Svar på tråden råd ang 13 åring
  • Hannah76

Jag kan ju förstå din dotter.. Men som mamma skulle jag sätta stopp för många resor under skolveckor.

• år78
    Hannah76 skrev 2012-08-28 10:52:12 följande:
    Jag kan ju förstå din dotter.. Men som mamma skulle jag sätta stopp för många resor under skolveckor.
    jo jag sa det till henne i går  nu får du lov vara hemma tills i helgen , då svarade hon spydigt men det är mina pengar bestämmer ju jag , (kan tillägga ) dom träffades hela lördagen hela söndagen från  morgon till kvällen
  • Hannah76
    år78 skrev 2012-08-28 10:54:55 följande:
    jo jag sa det till henne i går  nu får du lov vara hemma tills i helgen , då svarade hon spydigt men det är mina pengar bestämmer ju jag , (kan tillägga ) dom träffades hela lördagen hela söndagen från  morgon till kvällen
    Klart hon blir arg. Men hon är "bara" 13 år. Har du förklarat varför du inte tycker att hon ska åka fram o tillbaka hela veckorna?
  • Dina08

Killen utnyttjar henne då det hela tiden är hon som får åka!

Svar på tråden råd ang 13 åring