• Anonym

Är 14-15 cm en vanlig storlek?

Vad tror ni? Är det en ganska vanlig storlek på en penis?

Har själv den storleken och skulle gärna vilja ha större och känns som att många har större också. ÄR aldrig ngn som har sagt något, men folk säger ju inte sånt rakt ut! 

• Svar på tråden Är 14-15 cm en vanlig storlek?
  • Anonym

Nej det är väldigt litet....

• Anonym (lasse)
    Anonym skrev 2012-08-28 20:18:04 följande:
    Nej det är väldigt litet....
    Nej , det är svensk genomsnitts penis
  • Anonym

Inte alls....20-25 cm är genomsnittet på FL

• Anonym (Vitus)

IRL är den fult normal om den är mätt på rätt sätt, men på BC, FL och andra forum är den liten.
    http://www.snoppen.se/

Som aktiv swinger i mer än 20år har jag sett rätt många män och i bland haft rätt kul åt vissa som man känner igen från annonser på BC och kunnat konstatera att apparaten måste ha krymt rejält i tvätten.    

• Anonym (Medel funkar perfekt)

Den jag haft bäst sex med av alla är min kk och han har ca 15 men ganska så grov. Förstår mig inte på de som vill ha upp mot 25 cm balle, försökt en gång men det gick inte så usch nej.

• Anonym (Mannen)

Min är 14 cm och jag är numera helt nöjd med vad jag har.
    Jag har passerat de 50 och är väldigt glad för att jag har stor sexlust, ståndet sviker mig aldrig (nästan), jag har förmågan att kontrollera min utlösning, är mycket uthållig och kan älska 3-4 timmar (om hon gillar det...) drabbas (nästan) aldrig av för tidig utlösning.
    Jag kan också få stånd igen samma kväll, dock inte riktigt lika snabbt och enkelt som när man var riktigt ung...
    När jag var yngre hade jag gärna haft en större kuk, minst 18 cm och gärna 22 cm hade nog passat mig bra. Men storleken var ju ändå inget betydande problem, åtminstone inte i jämförelse med att jag alltid (nästan...) drabbades av för tidig utlösning i yngre dar. Vissa problem med för tidig utlösning hade jag nog ändå fram till nära 30 års ålder.
    När jag var yngre hade jag lite komplex för att min kuk var, och är, ganska så liten i slakt tillstånd. Lite pinsamt med polarna och även med okända i bastun och i duschen. För att inte tala om när man i tid och otid skulle bada nakna "i glada vänners lag", med både killar och tjejer. Nervositeten och kylan gjorde ju att den då blev ännu mindre.  I dag är jag tvärtemot stolt när jag kan överraska en kvinna över den rätt så hyfsade tillväxten när jag går från slak till stånd.
    Numera känner jag mig fullkomligt trygg med att mina 14 cm räcker för att tillfredsställa en kvinna. Och jag har verkligen haft nöjet att tillfredsställa ganska så många kvinnor under årens lopp. Ett nöje som fortfarande varar och som faktikst fortfarande är i tilltagande trots att jag alltså passerat 50. Jag tycker fortfarande att sexlivet, och hela livet för den delen, bara blir bättre och bättre!
    Flera av mina manliga vänner har erektionsproblem och problem med sexlusten.
    Då är jag mycket nöjd och lycklig för att mitt enda problem är att det möjligen saknas ett par centimeter!

• Kloverman
    Anonym (Mannen) skrev 2012-08-28 21:29:53 följande:
    Min är 14 cm och jag är numera helt nöjd med vad jag har.
    Jag har passerat de 50 och är väldigt glad för att jag har stor sexlust, ståndet sviker mig aldrig (nästan), jag har förmågan att kontrollera min utlösning, är mycket uthållig och kan älska 3-4 timmar (om hon gillar det...) drabbas (nästan) aldrig av för tidig utlösning.
    Jag kan också få stånd igen samma kväll, dock inte riktigt lika snabbt och enkelt som när man var riktigt ung...
    När jag var yngre hade jag gärna haft en större kuk, minst 18 cm och gärna 22 cm hade nog passat mig bra. Men storleken var ju ändå inget betydande problem, åtminstone inte i jämförelse med att jag alltid (nästan...) drabbades av för tidig utlösning i yngre dar. Vissa problem med för tidig utlösning hade jag nog ändå fram till nära 30 års ålder.
    När jag var yngre hade jag lite komplex för att min kuk var, och är, ganska så liten i slakt tillstånd. Lite pinsamt med polarna och även med okända i bastun och i duschen. För att inte tala om när man i tid och otid skulle bada nakna "i glada vänners lag", med både killar och tjejer. Nervositeten och kylan gjorde ju att den då blev ännu mindre.  I dag är jag tvärtemot stolt när jag kan överraska en kvinna över den rätt så hyfsade tillväxten när jag går från slak till stånd.
    Numera känner jag mig fullkomligt trygg med att mina 14 cm räcker för att tillfredsställa en kvinna. Och jag har verkligen haft nöjet att tillfredsställa ganska så många kvinnor under årens lopp. Ett nöje som fortfarande varar och som faktikst fortfarande är i tilltagande trots att jag alltså passerat 50. Jag tycker fortfarande att sexlivet, och hela livet för den delen, bara blir bättre och bättre!
    Flera av mina manliga vänner har erektionsproblem och problem med sexlusten.
    Då är jag mycket nöjd och lycklig för att mitt enda problem är att det möjligen saknas ett par centimeter!
    Här har du en trevlig kalkulator för att se hur du ligger till vid genomsnittet bara att skriva in dina mått och voila!

www.mraverage.com/sizer.php

• Anonym (helt normalt)

Svar ja. Helt normalt.

• Ovidius

En del tjejer har varit ovanligt öppenhjärtliga med mig ang storleken. De har sagt att det är mycket vanligt med små snoppar, och att det är ett problem. Många kvinnor upplever det som en osäkerhetsfaktor i raggningsproceduren

Hur man definierar liten , medel eller stor i måttsenheter vet jag ej.   Har läst att ett disco (som Madonna raggade på) hade inträdeskravet 7 tum för männen.  Om det var omkretsen eller längden vet jag ej.  

Svar på tråden Är 14-15 cm en vanlig storlek?