• Notariatet

Nakenbad med knulltillstånd?

Det kan hetta till när man är nästa naken och att pippa på en vanlig badstrand är vanligen olämpligt. Men hur är det på nakenbad, eller någon annan lämpligare plats ute, finns det några där man får bränna på, utan risk att anmälas, är det bara på privata tomter utan insyn?

• Svar på tråden Nakenbad med knulltillstånd?
  • Anonym

Hoppas vid Gud att jag inte kommer förbi när Du "bränner på"

• Meekatt
    Hannibal06 skrev 2012-08-29 08:19:21 följande:

På Mellbystrands nakenbad är det nästan helt ok att sexa till det såvida man går en bit bort och upp i sanddynorna. Det är inte ok i början av nakenbadet.............

Hahaha,NEJ! Det är inte okej alls att "bränna på" på Mellbystrands Nakenbad! Lägg av med det där!

"finns det några där man får bränna på"? Jajemen! Där står brudarna uppställda längs vattenbrynet på alla fyra - bara att ta för sig! Eller hur tänker du?

Men du...Pippa? Finns det ordet fortfarande?! Tror det blir svårraggat med dina ordval...till och med i Mellbystrand. ;)

(Tack Emely för länkningen, haha)

• Anonym (naturligt)

Jag och min fru knullar offentligt på nakenstränder och vi har ofta publik , det gör det extra skönt

• kille95
    Anonym (naturligt) skrev 2012-08-30 00:28:47 följande:
    Jag och min fru knullar offentligt på nakenstränder och vi har ofta publik , det gör det extra skönt
    Det skulle vara kul att kika på... Synd att man inte kan posta anonymt nåt mer
  • Notariatet

Kärsön ska det gå, en del kan titta på och några kan dra i snabeln.

• Hannibal06
    Meekatt skrev 2012-08-30 00:25:52 följande:
    Hahaha,NEJ! Det är inte okej alls att "bränna på" på Mellbystrands Nakenbad! Lägg av med det där!

"finns det några där man får bränna på"? Jajemen! Där står brudarna uppställda längs vattenbrynet på alla fyra - bara att ta för sig! Eller hur tänker du?

Men du...Pippa? Finns det ordet fortfarande?! Tror det blir svårraggat med dina ordval...till och med i Mellbystrand. ;)

(Tack Emely för länkningen, haha)

Om man går en bit bort och lägger sig uppe i dynorna är det mer folk som tycker det är ok än inte...........

Jag har varit där en del i sommar och nästan varje gång har det varit action där.
  • Anonym (ordpolisen)
    Hannibal06 skrev 2012-08-30 09:45:34 följande:

Om man går en bit bort och lägger sig uppe i dynorna är det mer folk som tycker det är ok än inte...........
    Men vad schysst, finns det verkligen dynor utlagda där - vilken service till alla knullsugna!

Om du menar de som är skapade av sand heter det DYNER!
Svar på tråden Nakenbad med knulltillstånd?