• Isbit

motivera varför just DU ska vinna!!!!!

Åh vad jag hatar såna tävlingar. Man ska motivera varför man ska vinna.
    VAfan alla vill väl vinna. Vad finns det ens att skriva??
    Joo för att jag vill det. BLÄÄÄ

• Svar på tråden motivera varför just DU ska vinna!!!!!
  • Afrodisiac

Jag håller med egentligen även om jag vet att det underlättar deras val av vinnare. Dra till med nån snyfthistoria så får du större chans.

• Isbit
    Afrodisiac skrev 2012-08-29 19:29:53 följande:
    Jag håller med egentligen även om jag vet att det underlättar deras val av vinnare. Dra till med nån snyfthistoria så får du större chans.
    tror du? Dom läser motiveringar alltså ?
  • Afrodisiac
    Isbit skrev 2012-08-29 19:31:28 följande:
    tror du? Dom läser motiveringar alltså ?
    Ja, men det tror jag allt att de gör.
  • Isbit
    Afrodisiac skrev 2012-08-29 20:28:29 följande:
    Ja, men det tror jag allt att de gör.
    Men säg nån bra motivering till nåt då. Jag kan aldrig komma på en endaste sak ja
  • 3 barns mamma84
    Isbit skrev 2012-08-29 22:27:21 följande:
    Men säg nån bra motivering till nåt då. Jag kan aldrig komma på en endaste sak ja

Jag ska dö i morgon Tungan ute
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Afrodisiac
    Isbit skrev 2012-08-29 22:27:21 följande:
    Jag är också rätt dålig på att komma på något bra, men kanske att du precis blivit lämnad av din otrogne skitstövel till sambo. Och att du behöver något som verkligen lyfter dig, en rolig och spännande sak i din annars så sorgliga tillvaro. Äsch, jag vet inte om det där skulle funka egentligen men du kan ju spinna vidare i samma anda så kanske du får till en mycket bättre anledning.
  • Bluemint

Lite sent svar kanske, men har för mig att man måste ha en motivering eller kunskapsfråga för annars räknas det som ett lotteri och det är inte tillåtet enligt lotterilagen. Nåt sånt Gillar för övrigt inte heller att behöva motivera varför jag ska vinna.

• Mandel
    Bluemint skrev 2012-10-08 18:23:04 följande:

Lite sent svar kanske, men har för mig att man måste ha en motivering eller kunskapsfråga för annars räknas det som ett lotteri och det är inte tillåtet enligt lotterilagen. Nåt sånt Gillar för övrigt inte heller att behöva motivera varför jag ska vinna.

Speciellt inte eftersom jag inte kan dra till med några snyft historier och vad har jag då att komma med?
    Hur ska jag kunna " ta vinsten" ifrån Lotta som numera är ensamstående till 4 barn sedan maken dog i cancer för 2 år sedan och som nu har blivit arbetslös då Saab har lagts ned. Och inte nog med detta, näst minsta barnet är allergisk mot allt utom vatten och leverpastej och äldsta är dyslektiker med snedvridna fötter.
    Och även fogden hotar att vräka dem i från boendet eftersom pengarna gick till att betala vården för familjens älskade katt som blivit påkörd, men som nu till barnens stora sorg begravts...

Känns verkligen som jag har en chans att toppa en sådan motivering. NOT!!!

Snyfthistorier borde vara portförbjudna i tävlingsmotiveringar!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Lady D Taylor

Å hatar också sånt!
    Tapar helt tävlingslusten när man kommer till det, "Motiver varför just DU ska vinna!"
    Hmm... Jag är bäst kanske eller helt enkelt för att jag vill!!!

Svar på tråden motivera varför just DU ska vinna!!!!!