Förälskad i Noa noa barnkläder, någon mer!? Häng på!
Någon mer som är förälskad i Noa noa kläder som vill hänga i denna tråd. Tipsa om nya fina kläder, liknande kläder eller att matcha barnkläder.
Någon mer som är förälskad i Noa noa kläder som vill hänga i denna tråd. Tipsa om nya fina kläder, liknande kläder eller att matcha barnkläder.
Jag tycker noa noa har helt underbara barnkläder! fast det bästa vore om de hade pojkkläder också...då skulle jag vara storkund! :)
Tipsar om AyaNaya , också fint!
Vilka internet butiker säljer Noa noa kläder?
Vilka butik har störst barnsortiment?
Var kan man hitta outlet Noa noa med barnkläder?
Skall kika på AyaNaya också, Pomp de lux finns ju också men börjar inte förrens stl 80. Min dotter har 62 ;)
Stickmönster för Noa noa liknande kläder, någon som har hittat det?
Åh, jag älskar Noa Noa barnkläder (Även i Creamie och Aya Naya), men har mest köpt sommarkläder. Är tokig i deras hålmönstrade toppar och ska köpa några långärmade nu i vinter. Köper dock inet Noa Noa till mig själv, tycker det är för dyrt
Tips på webbshopp som kanske har lite rea?
Jag har köpt lite bodys och stickade koftor från Noa noa.
Det "svåra" med att nätshoppa tycker jag är att se om det är rätt färger och matcha mellan märkena. Blir ofta besviken faktiskt på hur dåligt färgerna visar. Samtidigt så spar man timmar på stan med att gå runt att leta på stan.
Och samma här, till mig själv blir det mest H&M och andra billigare märken tyvärr...
Hur gamla är era barn?
Jag tycker också de är så fina. Tipsar om How to kiss à frog, Pomp de Luxe och Mini a Ture, också fina kläder.
Noa Noa har iaf förut haft outletbutik på Barkarby Outlet, har köpt en del kläder där till både dottern och mig själv.
Indianica: Vi handlar precis samma märken :) har tre flickor, 2år, 5 år och 8 år.
(Till den yngsta blandar jag ut med hm och lindex)
Kläderna har sådan kvalité att det funkar att låta dom gå i arv. Och så är det barnkläder.
Det har inte dom större kedjorna i st 130, det är tonårskläder och passar inte en tjej på 8 år.
Gillar även Ebbe,lite mer könsneutralt och enkelt. Pomp de Lux måste jag kolla in:)
Det jag gillar med Noa noa är allt det stickade och att det känns lite "bohemian" med alla jordnära färger och lager på lager.
Har spanat in Aya Naya och Cremie nu, går absolut åt Noa Noa håller i färgskalan, dock inte så mycket stickat vad jag kan se.
How to kiss a frog är också en favorit, köpte lillans dopkläder där. Dock lite mer "snobbigt" tycker jag än Noa Noas jordnära
Mini a ture och Wheat har också superfina kläder.
Tack för tipset om Ellos, sånt gillar jag. Liknande Noa noa kläder fast något billigare kanske? Noa Noa är verkligen värda sina priser men det är lite väl dyrt för min plånbok ibland. Köper gärna begagnat eller liknande på billigare klädkedjor om jag kan hitta. Tipsa gärna mera!