Någon som kan förklara hur Klarna fakturor fungerar?
Kan någon vänlig själv hjälpa mig med Klarna, har aldrig handlat via dem tidigare. Nu i somras hade vi lite tajt ekonomi så jag köpte några saker inför semestern på faktura och det blev så att jag delbetalade dem en gång. Jag köpte tre olika saker i tre webbshoppar. Det stod att allt man handlar via Klarna samlas på en och samma faktura, men jag har då fått tre olika fakturor vid lite olika tidpunkt och jag är helt förvirrad och fattar inte riktigt vad det är jag har betalat och inte. Nu har jag till och råga på allt fått brev av SEGORIA Dvs jag har lyckats missa att betala en av de tre fakturorna tydligen= 160 kr i straffavgift och hot om Inkasso
Nu är jag måttligt less på Klarna. Ska försöka reda ut vad jag betalat och inte, men tycker det borde stå på fakturorna vilken pryl det är man har delbetalat???! Och hade aldrig valt Klarna om jag vetat att det kommer tre olika fakturor oklart vad man på varje faktura ska betala?? Känsn som att risken är stor att jag betalar för mkt till Klarna? Eller som nu...glömmer?
Kan någon förklara hur Klarna fungerar? Är det alltså en faktura per pryl somd elbetalas? Hur vet man vilken faktura som hör till resp. pryl?