• JNYB440

Mammor i Krokslätt / Mölndal / Göteborg

Hej!
    Söker efter någon att kanske gå ut och gå med, ses hemma med eller vad som helst. Kanske åka på utflykt med? Jag är 26 år och rätt soft och tar det gärna lite som det kommer, arbetar som grafisk formgivare och har intressen som loppisar och renovering. Min son Teodor är född i början på April 2012. Det vore trevligt med en mamma i ungefär samma ålder som jag med en bebis i ungefär samma ålder som Teo.. Det borde det väl finnas?

• Svar på tråden Mammor i Krokslätt / Mölndal / Göteborg
  • emelielj

Hej!
    Jag bor i Mölndal och har en son på 1 år. Han är ju visserligen lite äldre än din son och jag är yngre (23) men allt är ju relativt :)

• nypnyp

Hej. Fick min dotter i maj. Jag själv är 24 å rätt soft;) vi bor vid kikås i Mölndal.

• Minnny

Snart är det dags för Loppan Barnmarknad i Torslanda, Skutehagens skola lör-sön 15-16 sept, kl 9-14. 

En av Göteborgs största barnmarknader med över 5000 sålda prylar under vårens marknad. Här finns något för alla. Halva priset på det mesta under söndagen.
    Välkomna! http://www.facebook.com/groups/276719422395388/

Är du intresserad av att sälja dina barnkläder och prylar hos oss i framtiden, maila oss på: [email protected] så hamnar du på vår maillista och får utskick om kommande barnmarknader + erbjudanden om att sälja.  

• Evli3

Hej hej :D

Här kommer en mamma till...
    Jag heter Evelina och bor med min sambo och son Melwin i Mölndal.
    Melwin föddes den 5 April och jag är 29 år.

Även jag ses gärna för en promenad :D

Eller varför inte på Loppisen på ågatan en dag? ;D

//Evelina 

• juninatt

Jag är 26 år bor i kallebäck (ganska nära) och är hemma med min dotter på 11 månader, jag ses gärna och leker eller går barnvagnspromenad :)

Svar på tråden Mammor i Krokslätt / Mölndal / Göteborg