• Anonym

Wall dildo

Hej Hej 

Vill bara dela med mig och höra om det finns likasinnade män och kvinnor. 

Tänder på när kvinnor njuter och bjuder gärna på något extra om jag kan, Träffade ett ex. i helgen som gillar att ha sex med mig. Vi har haft skönt förut tillsammans med hennes stavar också så, rabbit och basic stavar. 
    Hon vet att jag blir kåt på sånt och jag hade tidigare i veckan porrsurfat på dildos, så jag lovade en överaskning.

Drog till en lokal sexshop och köpte en gummi dildo, mjuk men styv, naturtrogen, grov med sugpropp. Inte överdriven, men en tjock stor dase för de flesta kvinnor.

Jag visade den och hon fnissa, förstod direkt att det här gillar hon. Etfer lite sug och slick, färste jag den mot sänggaveln, drog ut sängen en bit så hon kunde ta den så mycket hon ville. Hon tog den bakifrån , sjukt upphetsande och se henne knulla sig själv.  Efter ett tag börja hon suga mig samtidigt och vi kom ganska snabbt  bägge två, kvällen fortsatte men det tar vi en annan gång.

Grymt, tycker jag, någon annan  med erfarenheter?  

• Svar på tråden Wall dildo
  • Ruter Knekt

Vi skaffade också en sådan, extremt bra leksak...Vi har iof inte utforskat den så mycket ännu, men sängaveln och en garderobsdörr är avklarad.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-29 18:54:42 följande:
    Hej Hej 

Tänder på när kvinnor njuter och bjuder gärna på något extra om jag kan, Träffade ett ex. i helgen som gillar att ha sex med mig. Vi har haft skönt förut tillsammans med hennes stavar också så, rabbit och basic stavar. 
    Hon vet att jag blir kåt på sånt och jag hade tidigare i veckan porrsurfat på dildos, så jag lovade en överaskning.

Drog till en lokal sexshop och köpte en gummi dildo, mjuk men styv, naturtrogen, grov med sugpropp. Inte överdriven, men en tjock stor dase för de flesta kvinnor.

Jag visade den och hon fnissa, förstod direkt att det här gillar hon. Etfer lite sug och slick, färste jag den mot sänggaveln, drog ut sängen en bit så hon kunde ta den så mycket hon ville. Hon tog den bakifrån , sjukt upphetsande och se henne knulla sig själv.  Efter ett tag börja hon suga mig samtidigt och vi kom ganska snabbt  bägge två, kvällen fortsatte men det tar vi en annan gång.

Anonym skrev 2012-08-29 18:54:42 följande:
    Hej Hej 

Det är en hit! Beställde en från nätet, modell större, men inte gigantisk, med vibrator dessutom, naturlig i gummi, ådrig, stort ollon. Har hyfsat grov själv, men ser i hennes ögon att det här gillar hon. Hävdat att storleken inte spelar roll osv. Rider gärna och suger samtidigt, men hennes favorit är när man fäster mot nån vägg och hon kan knulla sig själv bakifrån.Skäms för att hon gillar det, men är hon riktigt kåt, kan jag hjälpa till stöta henne mot dildon. Tok orgasm då, fan blir avundsjuk men fint är det.
Svar på tråden Wall dildo