• Bebisnummertvå

Någon som ger sitt barn MorEpa??

Jag har precis börjat ge min son på 4 år 9 månader 2 kapslar MorEpa varje dag pga av en rad olika anledningar...

Min fråga är om era barn fått nå biverkningar av dessa?

Min son har sen vi började med kapslarna varit jätte dålig i magen :( Vet ej om det har med kapslarna att göra...Men är det bara nu i början eller kommer det fortsätta hela tiden han tar dessa? Kommer det fortsätta får vi nog byta sort...

• Svar på tråden Någon som ger sitt barn MorEpa??
  • Mini Pantern

Jag har gett mina tvillingsöner MorEpa i 3 år nu (de är 5år) och jag märkte inte av att de reagerade mot det.

Det ända jag kan märka är om jag inte har gett dem på ett par dagar då får den ena svårt att komma till ro på kvällen.
    Annars funkar de perfekt för oss.

Stolt 5-barnsmorsa som sköter sig själv och skiter i andra
  • milli79

Ger du kapslarna med mat? Vissa är känsligare än andra mot fett. Se till att ge kapslarna när de äter mycket mat. Tex kan det va bättre att ge vid huvudmålet än vid frukost om de inte äter så mycket frukost. Börja ge en kapsel i nån vecka och öka sedan. Om det inte funkar skulle jag gett tex linfröolja el Udos Choice. 

Lycka till! 

• Drogba

Vi har inte sett några biverkningar av dessa. Vi gav dem i vällingen morgon o kväll. Har slutat med dem för ett ag sen men funkar på att börja igen. Har ju inte samma effekt på alla barn som alla vet.

• Bebisnummertvå

Tycker han blivit en " aning" lugnare... men kanske inbillar mig. Han äter dom fortfarande o jag låter han göra det ett tag till :)

Svar på tråden Någon som ger sitt barn MorEpa??