• bonus88

Ytterkläder från lager157 "funk" bra eller dåligt?

Vad tycker ni om ytterkläderna från lager157, märket "funk"?

Dom har ju otroligt låga priser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-03 11:49
    Nån som köpt deras skaljacka "Vemdalen"?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ytterkläder från lager157 "funk" bra eller dåligt?
  • Hnl

Regnkläderna har vi och är precis som vilka andra som helst , blir nog en overall att ha som extra därifrån nu till vintern :)

• Ninette

Har köpt några jackor till barnen därifrån och haft lite problem med trasiga dragkedjor (på 2 av 4). Inga problem att lämna byta till hel vara nån av gångerna (inte heller med andra kläder därifrån, annars skulle jag inte handla där längre eftersom åtminstone vi handlat en del kläder som varit dåligt sydda). Jag bor nära en butik så det är inte en omväg att åka dit när de varit nåt, handlar på ICA som är typ vägg i vägg nån gång i veckan....

• MeNoLike

Köper alltid didrikson men hade funderar på dessa overaller som extra så favoritiserar

• basio

Bor i närheten av en av deras butiker och har testat lite olika. Vad gäller ytterkläderna har ett av barnen haft Funks regnkläder. De har funkat precis lika bra som vilka andra regnkläder som helst. Sonen har varit torr. Lite prassliga kanske.

Och det är aldrig några problem att reklamera om det skulle behövas. Jag har reklamerat ett antal vanliga kläder av deras eget märke och det har inte varit några konstigheter.

• Equal

Jag har deras galonkläder till mina barn, både ofodrade och fodrade och tycker de är toppen. Min kompis köpte deras skidjackor till sina barn och de var toppen de med!

• EmmaCecilia

Min son har flera av deras kläder, och de är underbara. Riktiga favoriter från hans sida. :)

• bonus88

Kan berätta att jag beställde Funk skaljacka "Vemdalen" (250:- st) till mina bonusar 8 & 10år, är skit nöjd!

• Elin 834

Har skalkläderna och skidjackorna till mina barn. Dom är toppen! Kommer absolut att köpa dom igen!

• Oneesan

Hur är deras storlekar? En unge som drar 128 i vanliga fall bör ha 130 då?

Arigato
  • scrapparlotta
    Oneesan skrev 2013-02-13 13:46:47 följande:
    Hur är deras storlekar? En unge som drar 128 i vanliga fall bör ha 130 då?
    Undrar detta med....hur dom är i storlekarna? Jag har en som har 122 i storlek och en som har 134 i storlek. Ska man upp till 130 och 140 då? Dom Vemdalen skalkläderna, håller dom barnen torra även om det regnar mycket? Så har ni fleece kläder under om det är lite kallare eller? 

Funderar starkt på att köpa dom... 
  • Lajkie

Jag köpte overaller till nästa år till minsta barnen på rea nu. Lite tunna kanske tycker jag men verkar slitstarka och de ska ju ändå ha några lager under! Helt okej!

Köpte även överdragsbyxor till mig och maken. Kanon!

• Oneesan
    scrapparlotta skrev 2013-02-24 10:08:39 följande:
    Undrar detta med....hur dom är i storlekarna? Jag har en som har 122 i storlek och en som har 134 i storlek. Ska man upp till 130 och 140 då? Dom Vemdalen skalkläderna, håller dom barnen torra även om det regnar mycket? Så har ni fleece kläder under om det är lite kallare eller? 

Funderar starkt på att köpa dom... 
    Min har 128 i vanliga fall och jag beställde både 120 och 130. Storlek 120 passade perfekt nu så jag skulle gissa att 134 motsvarar 130.

Beställde även byxor åt mig själv och de var också toppen  
    Arigato
Svar på tråden Ytterkläder från lager157 "funk" bra eller dåligt?