Ytterkläder från lager157 "funk" bra eller dåligt?
Vad tycker ni om ytterkläderna från lager157, märket "funk"?
Dom har ju otroligt låga priser!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-03 11:49
Nån som köpt deras skaljacka "Vemdalen"?
Vad tycker ni om ytterkläderna från lager157, märket "funk"?
Dom har ju otroligt låga priser!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-03 11:49
Nån som köpt deras skaljacka "Vemdalen"?
Favoritar
Regnkläderna har vi och är precis som vilka andra som helst , blir nog en overall att ha som extra därifrån nu till vintern :)
Favo
Vill också veta...
Har köpt några jackor till barnen därifrån och haft lite problem med trasiga dragkedjor (på 2 av 4). Inga problem att lämna byta till hel vara nån av gångerna (inte heller med andra kläder därifrån, annars skulle jag inte handla där längre eftersom åtminstone vi handlat en del kläder som varit dåligt sydda). Jag bor nära en butik så det är inte en omväg att åka dit när de varit nåt, handlar på ICA som är typ vägg i vägg nån gång i veckan....
Köper alltid didrikson men hade funderar på dessa overaller som extra så favoritiserar
Bor i närheten av en av deras butiker och har testat lite olika. Vad gäller ytterkläderna har ett av barnen haft Funks regnkläder. De har funkat precis lika bra som vilka andra regnkläder som helst. Sonen har varit torr. Lite prassliga kanske.
Och det är aldrig några problem att reklamera om det skulle behövas. Jag har reklamerat ett antal vanliga kläder av deras eget märke och det har inte varit några konstigheter.
Jag har deras galonkläder till mina barn, både ofodrade och fodrade och tycker de är toppen. Min kompis köpte deras skidjackor till sina barn och de var toppen de med!
Ingen fler som har åsikter?
Min son har flera av deras kläder, och de är underbara. Riktiga favoriter från hans sida. :)
Kan berätta att jag beställde Funk skaljacka "Vemdalen" (250:- st) till mina bonusar 8 & 10år, är skit nöjd!
Har skalkläderna och skidjackorna till mina barn. Dom är toppen! Kommer absolut att köpa dom igen!
Hur är deras storlekar? En unge som drar 128 i vanliga fall bör ha 130 då?
Lite stora kan ja tycka
Jag köpte overaller till nästa år till minsta barnen på rea nu. Lite tunna kanske tycker jag men verkar slitstarka och de ska ju ändå ha några lager under! Helt okej!
Köpte även överdragsbyxor till mig och maken. Kanon!