• Rezoons

"Snygga" kändisar ni tycker är fula?

Vilka mer eller mindre erkänt snygga offentliga personer såsom filmstjärnor är inte er kopp te? Jag har några exempelvis  Angelina Jolie, Megan Fox, Johnny depp, Daniel Craig,  Nicole Kidman

• Svar på tråden "Snygga" kändisar ni tycker är fula?
  • MaryCaroline
    Rezoons skrev 2012-08-30 00:54:53 följande:
    Vilka mer eller mindre erkänt snygga offentliga personer såsom filmstjärnor är inte er kopp te? Jag har några exempelvis  Angelina Jolie, Megan Fox, Johnny depp, Daniel Craig,  Nicole Kidman
    Hahaha, vilken rolig tråd :D 

Dina exempel var väldigt bra. Jag tycker själv inte att Angelina Jolie och Megan Fox är snygga, vad är grejen med dem?! Jag tycker Jolie ser läskig ut och Fox är ju så opererad att det knappt är sant, ser ut som en apa, speciellt när hon inte kan hålla munnen stängd, hahaha :P :D  Jag har även Brad Pitt på min ful-lista, usch! :P :) 
  • MaryCaroline

Sen måste jag faktiskt säga Britney Spears, Rihanna och Christina Aguilera. Vad fan hände med dem? De var ju skitsöta i början av sina karriärer, sen spårade de ur och blev sexikoner och ser mer eller mindre ut som h*ror, vilket inte är speciellt hett :/

• Rezoons
    MaryCaroline skrev 2012-08-30 01:02:43 följande:
    Hahaha, vilken rolig tråd :D 

Dina exempel var väldigt bra. Jag tycker själv inte att Angelina Jolie och Megan Fox är snygga, vad är grejen med dem?! Jag tycker Jolie ser läskig ut och Fox är ju så opererad att det knappt är sant, ser ut som en apa, speciellt när hon inte kan hålla munnen stängd, hahaha :P :D  Jag har även Brad Pitt på min ful-lista, usch! :P :) 
    Haha. För mig är det är något med Jolies nedre käke som är avtändande :P Tycker Megan fox hade typ varit snygg om hon haft bruna ögon. Svart hår och blå ögon går inte ihop för mig. Johnny Depp ser bara väldigt väldigt konstig ut,  kan inte sätta ord  riktigt på vad det är som gör det. vet inte varför folk tycker han är snygg. Daniel Craig tror jag många kvinnor gillar och tycker han ser bättre ut än Depp, men han är ändå ful på något sätt, hela ansiktet är konstigt, dock är han vältränad. Nicole Kidman har ett fint ansikte förutom att hon är för blek och att hennes ögonlock ser märkliga ut.

Återkommer när jag kommer på fler ;)
  • Rezoons
    MaryCaroline skrev 2012-08-30 01:08:52 följande:
    Sen måste jag faktiskt säga Britney Spears, Rihanna och Christina Aguilera. Vad fan hände med dem? De var ju skitsöta i början av sina karriärer, sen spårade de ur och blev sexikoner och ser mer eller mindre ut som h*ror, vilket inte är speciellt hett :/
    Första gången jag såg en Britney Spears musikvideo förstod jag inte hur någon kunde låta henne spela sexig framför en kamera. Inte snygg någonstans! Christina Aguilera gillade jag mer, dock för "söt" för min smak. Rihanna, cool, men inte snygg. runt och konstigt ansikte, ser ut som en bebis.
  • Rezoons
    SunnyDay skrev 2012-08-30 01:24:00 följande:
    Taylor Lautner (Jacob i Twilight)!
    Hade inte hört talas om, men kollad upp på imdb. Trodde han var lite av tjejernas favorit faktiskt.  Mer så än den andra snubben med håret, han som är posterboy.
  • Absens

Sjuuuukt många, haha. Jessica Alba, Tyra Banks, Victoria Beckham, Charlize Theron, Halle Berry, Christina Aguilera, Salma Hayek, Sharon Stone, Selena Gomez, Blake Lively och så vidare. Tycker typ inte att någon kändisman är snygg. Visst kan de vara sexiga, men snygga? Njäe.

• Marie-anne

alla som andra gillar, då jag vill ha killar och tjejjer med mer hull=)
    men en som jag gillar dock är han vargen i twilligt, hellre han än edward

Svar på tråden "Snygga" kändisar ni tycker är fula?