• Baysi

Bh för stor byst??? tips!!??

Nån som vet större stl på bh:ar man kan hitta i affärer?? elle beställa från nätet!?

runt 85/90 DD-E ??

har kollat kapp ahl och lindex men där finns inget som passar! för smått!

är såå himla tråkigt att inte kunna gå in i en vanlig affär o köpa underkläder!...=(

är 26år och vill gärna inte ha tant bh:ar än!=( 

SÅÅÅÅ tacksam för svar! 

• Svar på tråden Bh för stor byst??? tips!!??
  • Duckan

Lite tantiga blir dem, men för lägre penning har Lindex ett eget mätke, Ella m, för stor byst.

• 022

twilfit handlar jag mina på. Bra kvalité håller ett tag. (80 E) dock lite dyrare än hm men jag tycker det är värt det :)

• SuperMumy

Jag har 80 GG och på Change har de alltid bra BH-ar med grym kvalitet. Toppen service också.

• Insatt
    Lena skrev 2012-08-30 19:06:20 följande:
    Åhlens har bra utbut annars finns bravissimo.co.uk
    Jag handlar från denna affär. Leta gärna upp nån lite mer exklusiv bh-butik nära där du bor och prova de märken som finns där, t.ex. Freya. Det kan skilja från ens storlek på lindex och change. Sen kan man beställa bh:arna billigare från England. Sen jag upptäckte Bravissimo har jag gått från att gråta i omklädningsrum när jag försökt hitta bh till att tycka att min stora byst är ok.
  • snowinsummer

Triumph har stora bh:ar, upp till F-G tror jag.

Annars är Change helt grymma! De har upp till stl J-K tror jag. De är otroligt serviceminded och hjälper en att mäta ut exakt rätt storlek. Sedan jag började handla hos dem så har jag fattat hur en bh ska sitta och "bete" sig. Jag har alltid trott att jag haft C-Dkupa och 80-85 i omkrets men jag har stl 75 I på de bh:ar som Change har och de sitter perfekt.

Både Triumph och Change är fasligt dyra (runt 400 för en bh) men de, ffa Change, sitter perfekt och har mkt god kvalitet. Går inte på något vis att jämföra med HM, Lindex etc om man har stor byst.

• QueenT

Var bor du? Kan starkt rekommendera Gustaf Mellbin som finns på två ställen i Stockholm.

• Tigerliljaaa

Slim 'n fits aire bh är superbra! Ser dock ut som en tunn Sportbh men skönare bh med bra lyft har jag aldrig haft innan! Finns på tvins.se !

Svar på tråden Bh för stor byst??? tips!!??